@kazan1234 odnośnie normalmap: Ty i 13586193 spalonych kart graficznych lubicie 3D
A tak na serio to robienie 3D każdego wybrzuszenia spowoduje, że nawet GTX Titan będzie miał zadyszkę renderując to. Głównym obciążeniem dzisiaj są shadery i złożoność siatki modelu. Normalmapa jako shader zjada ZNACZNIE mniej mocy obliczeniowej od każdego wybrzuszenia dosłownie. Dodatkowo ujmując to najprościej warto się zastanowić czy faktyczne wypuklenia będą w ogóle widoczne i dawały jakąkolwiek przewagę nad normalmapą
Jednak osobiście nie mam nic do takiego podejścia, mówię to z perspektywy osoby, która wie jak render pipeline działa w silnikach gier
BTW: Jeśli to model tylko do renderów to nie mam nic przeciwko jakość górą, jednak jak chcesz dodać to do gry jakiejś normalmapy twoim przyjacielem
A tak na serio to robienie 3D każdego wybrzuszenia spowoduje, że nawet GTX Titan będzie miał zadyszkę renderując to. Głównym obciążeniem dzisiaj są shadery i złożoność siatki modelu. Normalmapa jako shader zjada ZNACZNIE mniej mocy obliczeniowej od każdego wybrzuszenia dosłownie. Dodatkowo ujmując to najprościej warto się zastanowić czy faktyczne wypuklenia będą w ogóle widoczne i dawały jakąkolwiek przewagę nad normalmapą
Jednak osobiście nie mam nic do takiego podejścia, mówię to z perspektywy osoby, która wie jak render pipeline działa w silnikach gier
BTW: Jeśli to model tylko do renderów to nie mam nic przeciwko jakość górą, jednak jak chcesz dodać to do gry jakiejś normalmapy twoim przyjacielem