27-10-2019, 22:50
Co do pierwszej części pytania, tutaj są 2 kwestie.
Od strony SCS - o ile nie wprowadzą do gry czegoś, co będzie wymagało modyfikacji mapy (np. nie zmienią coś znacząco w modelach/defach itd.), to wystarczy ponownie zapisać mapę (i najlepiej zbuildować). W innym przypadku należy nanieść takie zmiany na swoją modyfikację.
Czy zaszły jakieś poważne zmiany możesz zawsze sprawdzić na wiki SCSu, gdzie zamieszczają takie informacje dla twórców modów: https://modding.scssoft.com/wiki/Games/E...ing_guides
Od strony PM - o ile dane sektory się nie zmienią w kolejnych wersjach moda (chodzi o same fragmenty graniczne sektorów i ich łączenia dróg itd.), to w większości wypadków wystarczy jak powyżej - ponownie zapisać mapę (i najlepiej zbuildować). Jeżeli ze strony PM zajdzie jakaś zmiana, np. droga bądź inny model który posiada więcej niż 1 node, przechodził przez granicę sektorów i został zmodyfikowany/przesunięty (co w teorii urwie połączenie), konieczne będzie naprawienie takiego połączenia.
Jeżeli chodzi o udostępnianie - do póki modyfikacja wymaga do działania pobrania PM (czy też innych modów na których bazie została stworzona), oraz jeżeli nie posiada żywcem wyciętych plików z takiego moda (oczywiście bez pozwolenia), to można ją wydawać do woli.
Od strony SCS - o ile nie wprowadzą do gry czegoś, co będzie wymagało modyfikacji mapy (np. nie zmienią coś znacząco w modelach/defach itd.), to wystarczy ponownie zapisać mapę (i najlepiej zbuildować). W innym przypadku należy nanieść takie zmiany na swoją modyfikację.
Czy zaszły jakieś poważne zmiany możesz zawsze sprawdzić na wiki SCSu, gdzie zamieszczają takie informacje dla twórców modów: https://modding.scssoft.com/wiki/Games/E...ing_guides
Od strony PM - o ile dane sektory się nie zmienią w kolejnych wersjach moda (chodzi o same fragmenty graniczne sektorów i ich łączenia dróg itd.), to w większości wypadków wystarczy jak powyżej - ponownie zapisać mapę (i najlepiej zbuildować). Jeżeli ze strony PM zajdzie jakaś zmiana, np. droga bądź inny model który posiada więcej niż 1 node, przechodził przez granicę sektorów i został zmodyfikowany/przesunięty (co w teorii urwie połączenie), konieczne będzie naprawienie takiego połączenia.
Jeżeli chodzi o udostępnianie - do póki modyfikacja wymaga do działania pobrania PM (czy też innych modów na których bazie została stworzona), oraz jeżeli nie posiada żywcem wyciętych plików z takiego moda (oczywiście bez pozwolenia), to można ją wydawać do woli.