22-04-2020, 20:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2020, 20:12 przez Michaleczeq.)
Po pierwsze, przy zapisywaniu wybierz "Wyeksportuj jako..." a następnie przy zapisie wybierz:
> Brak kompresji
> RGBA8
> Generuj mipmapy
Druga sprawa, to fakt że skin zapisujesz nie jako "skin" a jako malowanie, któremu można zmieniać kolory. To w twoim przypadku nie zadziała.
Otwórz sobie definicje skina np. road_66 dla renault. Tam to jest zrobione w taki sposób, w jaki ty chcesz to zrobić.
Jeżeli po mimo tego dalej będą problemy, wtedy będziemy myśleć dalej, z tym że w takim przypadku podeślij nam jeszcze plik game.log (zgodnie z regulaminem działu), i zawartość twojego defa (w taki code)
> Brak kompresji
> RGBA8
> Generuj mipmapy
Druga sprawa, to fakt że skin zapisujesz nie jako "skin" a jako malowanie, któremu można zmieniać kolory. To w twoim przypadku nie zadziała.
Otwórz sobie definicje skina np. road_66 dla renault. Tam to jest zrobione w taki sposób, w jaki ty chcesz to zrobić.
Jeżeli po mimo tego dalej będą problemy, wtedy będziemy myśleć dalej, z tym że w takim przypadku podeślij nam jeszcze plik game.log (zgodnie z regulaminem działu), i zawartość twojego defa (w taki code)