27-06-2018, 20:21
Witam
Otóż, wczoraj wyciągnąłem silnik z samochodu a dzisiaj przeprowadziłem sekcję zwłok silnika by zdiagnozować przyczynę wywalenia korby poza silnik I powiem tak : Jak do tego doszło to nie wiem
1- Uszkodzone gładzie cylindrów, stad niska kompresja
2- Pierścienie tłoków zużyte pod sam skrajność
3- Stopione gładzie tłoków
4- Wypalone zawory, stad wysokie ostatnio spalanie oraz spadek kompresji, brał nawet i olej przez te nieszczelności
5-Reasumując jak na 396 300 Km to wszystko poszło ze starości Ale tak czy siak to podziwiam japońską technologię
Silnik został dziś zakupiony i zostaje się czekać na dostawę. Kupiłem za 400 Euro z Hagi w Holandii z przebiegiem 102 tyś Km.
PS. Zawsze mówiłem, że japońce kręcą do końca i po raz kolejny miałem rację, że do końca kręcą
Otóż, wczoraj wyciągnąłem silnik z samochodu a dzisiaj przeprowadziłem sekcję zwłok silnika by zdiagnozować przyczynę wywalenia korby poza silnik I powiem tak : Jak do tego doszło to nie wiem
1- Uszkodzone gładzie cylindrów, stad niska kompresja
2- Pierścienie tłoków zużyte pod sam skrajność
3- Stopione gładzie tłoków
4- Wypalone zawory, stad wysokie ostatnio spalanie oraz spadek kompresji, brał nawet i olej przez te nieszczelności
5-Reasumując jak na 396 300 Km to wszystko poszło ze starości Ale tak czy siak to podziwiam japońską technologię
Silnik został dziś zakupiony i zostaje się czekać na dostawę. Kupiłem za 400 Euro z Hagi w Holandii z przebiegiem 102 tyś Km.
PS. Zawsze mówiłem, że japońce kręcą do końca i po raz kolejny miałem rację, że do końca kręcą