04-07-2016, 22:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2016, 22:18 przez Luksik[sc].)
Hiszpania na ekspresie
|
||
14-08-2016, 22:55
18-08-2016, 06:55
(14-08-2016, 22:56)Rekas1111 napisał(a): Super widoki pozazdrościć Generalnie zdjęć jest około 1000 na mojej galerii w internetach. https://www.flickr.com/photos/140368271@N02/ A gdyby ktoś się nudził to zapraszam : https://web.facebook.com/LuksikGL A nóż coś z tego będzie.
18-08-2016, 11:16
20-08-2016, 10:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2016, 21:32 przez Luksik[sc].)
Postaram się pokrótce przedstawić wam auta jakimi jeździłem, oczywiście będzie to moja opinia i ktoś się może z tym nie zgodzić.
Opisy będą się pojawiały co tydzień a będą one cztery. Zapraszam. Renault Master 2013r 2.3 150HP z kurnikiem spojkara i zabudową 8pal marki partner z sosnowca Przebieg 365 000 km Wyposażenie: podstawowe + tempomat Opis: A więc master IV generacji przygotowany do długich tras międzynarodowych jest jednym z najwygodniejszych samochodów tego typu na rynku, jak nie najwygodniejszym pod względem komfortu dla kierowcy. Dość miękkie zawieszenie i dobra jakość wykonania wnętrza nie są męczące w długich trasach, chociaż nie każdemu taka konfiguracja zawieszenia może się spodobać. Zacznijmy od foteli, w moim modelu miałem zwykły fotel kierowcy nie tak zwany "dmuchany" i ławę 2osobową z składanym środowym fotelem oferującym stolik i uchwyty na kubki. Pod fotelami znajdziemy sporej wielkości schowki które po dobrym zagospodarowaniu pomieszczą wiele potrzebnych rzeczy. Notabene tego nie znajdziemy u żadnego innego producenta, nie licząc klona "renówki" opla. Miejsce za fotelami po odpowiednim zagospodarowaniu stawało się nieocenionym schowkiem na wszelkiego rodzaju rzeczy + za sporą ilość miejsca. Licznik, kierownica i pozycja za kierownicą są dość przyjemne, przy moim wzroście 180cm nie miałem większego problemu z odnalezieniem miejsca za kierownicą, chociaż miejsca na nogi czasami było ciut za mało. Liczniki w nocy nie oślepiały ani nie męczyły wzroku a pokrowiec na kierownicy poprawiał chwyt ponieważ kierownica była grubsza. Dynamika jazdy. Specyfika mojej pracy polegała na ekspresowym transporcie drobnicowym towarów najczęściej o wadze od 10 do 300kg więc motorek z mocą 150HP wystarczał na żwawą jazde przy prędkości 100-110km/h i uzyskiwaniu spalania w granicach 12l/100km. Niestety gdy na pace pojawiało się 700kg + renówka uruchamiały tryb ostrzegania przed górkami, a polegało to na tym że górki jeszcze nie widziałem a auto zwalniało.. Zabudowa partnera to ciąg udręk kierowcy z szarpaniem się począwszy od plandeki a skończywszy na podnoszeniu dachu. Najgorsza zabudowa z jaką miałem nieprzyjemność pracować. Niestety. Schowek przy ramie miałem niestety tylko jeden, ale dość pojemny po wsadzeniu maty antypoślizgowej mieścił dość sporą ilość przedmiotów. Bańka na wode z kranem 30l w zupełności wystarczała na umycie rąk czy też mycie garów. O kurniku nie mogę za wiele powiedzieć, był on dość średniej wielkości, w środku dwa gniazda zapalniczki z torbą na gazety i plastikowym schowkiem w którym było wmontowane sterowanie do webasto. Dość średnie wykonanie szczególnie uszczelek w oknach. Nie umiem pisać tego typu rzeczy ale mam nadzieje że się komuś spodoba. Oczywiści zapraszam też na fp może coś z tego wyjdzie.. https://web.facebook.com/LuksikGL/ | ||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości