16-06-2019, 22:23
Właśnie zakończyliśmy cykl testów i tym samym aktualizacja 1.35 dla ATS jest już dostępna!
![[Obrazek: blog_ats_1_35_update.jpg]](https://1.bp.blogspot.com/-85FkX2TtVIA/XP477BDsfcI/AAAAAAAABsI/O_Vc-qxq7gg97VAnsaD0bl6QSIQ9SlcjwCLcBGAs/s1600/blog_ats_1_35_update.jpg)
Po pierwsze, dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam zgłaszając wykryte błędy oraz dzieląc się swoją opinią podczas eksperymentalnych i publicznych faz beta. Lista zmian jest naprawdę ogromna i jej testowanie byłoby o wiele trudniejsze bez was. Jej rozmiar jest również powodem, dla którego nie opiszemy wszystkich szczegółów tutaj (przeczytaj artykuł o publicznej wersji beta).
Większość z was zauważyła już, że kilku dni temu, do publicznej bety została dodana funkcja nawigacji głosowej GPS. W początkowej fazie możecie wybrać spośród 9 różnych opcji językowych (angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański, rosyjski, polski, turecki i chiński). Podobnie jak w przypadku większości nowych funkcji, możecie spodziewać się więcej opcji i ulepszeń w przyszłości. I choć zgromadziliśmy już pokaźną ilość opinii z aktualizacji 1.35 dla ETS 2, nie wstydźcie się dodawać własnych na naszym forum - im więcej tym lepiej!
Oto krótki film podsumowujący, który pomoże wam przebrnąć przez wszystkie zmiany i nowe funkcje. Czy jesteście gotowi na jazdę?!
Aby cieszyć się aktualizacją 1.35 na Steamie, upewnij się, że nie uczestniczysz w ŻADNEJ gałęzi beta, gdyż dopiero wtedy twoja gra zostanie automatycznie zaktualizowana.
Niektóre modyfikacje mogły nie zostać jeszcze zaktualizowane, co może powodować, że nie będą one działały z tą aktualizacją. Dlatego też pamiętajcie, że zawsze możecie pozostać na wersji 1.34 lub starszej wybierając odpowiednią gałąź beta. Aby to zrobić należy: Uruchomić klient Steam → BIBLIOTEKA → Prawy przycisk myszki na ATS → Właściwości → zakładka BETA → wybrać interesującą nas wersję.
Sprawdź także naszą wiki poświęconą modowaniu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat modów do naszych gier.
![[Obrazek: blog_ats_1_35_update.jpg]](https://1.bp.blogspot.com/-85FkX2TtVIA/XP477BDsfcI/AAAAAAAABsI/O_Vc-qxq7gg97VAnsaD0bl6QSIQ9SlcjwCLcBGAs/s1600/blog_ats_1_35_update.jpg)
Po pierwsze, dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam zgłaszając wykryte błędy oraz dzieląc się swoją opinią podczas eksperymentalnych i publicznych faz beta. Lista zmian jest naprawdę ogromna i jej testowanie byłoby o wiele trudniejsze bez was. Jej rozmiar jest również powodem, dla którego nie opiszemy wszystkich szczegółów tutaj (przeczytaj artykuł o publicznej wersji beta).
Większość z was zauważyła już, że kilku dni temu, do publicznej bety została dodana funkcja nawigacji głosowej GPS. W początkowej fazie możecie wybrać spośród 9 różnych opcji językowych (angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański, rosyjski, polski, turecki i chiński). Podobnie jak w przypadku większości nowych funkcji, możecie spodziewać się więcej opcji i ulepszeń w przyszłości. I choć zgromadziliśmy już pokaźną ilość opinii z aktualizacji 1.35 dla ETS 2, nie wstydźcie się dodawać własnych na naszym forum - im więcej tym lepiej!
Oto krótki film podsumowujący, który pomoże wam przebrnąć przez wszystkie zmiany i nowe funkcje. Czy jesteście gotowi na jazdę?!
Aby cieszyć się aktualizacją 1.35 na Steamie, upewnij się, że nie uczestniczysz w ŻADNEJ gałęzi beta, gdyż dopiero wtedy twoja gra zostanie automatycznie zaktualizowana.
Niektóre modyfikacje mogły nie zostać jeszcze zaktualizowane, co może powodować, że nie będą one działały z tą aktualizacją. Dlatego też pamiętajcie, że zawsze możecie pozostać na wersji 1.34 lub starszej wybierając odpowiednią gałąź beta. Aby to zrobić należy: Uruchomić klient Steam → BIBLIOTEKA → Prawy przycisk myszki na ATS → Właściwości → zakładka BETA → wybrać interesującą nas wersję.
Sprawdź także naszą wiki poświęconą modowaniu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat modów do naszych gier.
Lista zmian:
MAPA:
- Nowe drogi OR-58 (Oregon DLC), CA-299 i kolejny odcinek OR-140
- Ulepszono system znakowania w Arizonie
- Ulepszono sygnalizacje świetlne (wszystkie stany)
POJAZDY:
- Nabywalne naczepy podkontenerowe
- Nabywalne naczepy typu B-double (wszystkie typy)
- Nabywalne naczepy typu Chip van
- Specjalna naczepa pod transport łodzi
- Dodano katalog naczep do przeglądania akcesoriów
- Transportu sczepianych ze sobą siodłowo ciągników, tzw. Piggyback transport. (KW T680)
- Podwójne naczepy typu STAA w ruchu AI
- Możliwość dostosowania kupionych naczep bez wizyty w serwisie (np. rozsuwane naczepy)
- Możliwość kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep na całą flotę
- Dodatkowy tryb wycieraczek
NOWOŚCI:
- Nawigacja głosowa GPS
- Możliwość korzystania z własnych naczep w zewnętrznych zleceniach (WoTr)
- Możliwość kupna garaży online
- Usługa tankowania awaryjnego w trasie
- Ulepszono obsługę urządzeń wejściowych (wsparcie kontrolera Steam, wsparcie Tobi eye tracker, wsparcie controller hotplug, Lepszy FF na Linuxach)
- Wsparcie dla RAZER RGB (kolorowe podświetlenie)
- Nowe opcje: stabilność ciągnika, sztywność zawieszenia, podwójnie lokalizowane nazwy na mapie
- Szybsze generowanie zleceń dla zatrudnionych kierowców
- Mnóstwo nowych kierowców do zatrudnienia
- Eksperymentalne wsparcie DX11 (możliwość zmiany jedynie w configu, r_device "dx11")
MODYFIKACJE:
- Curve item (narzędzie mapowe)
- Przeprojektowane movery/walkery
- Możliwość ustawienia wielu LOD dla modelu
- Wsparcie ciągników z modyfikacji (funkcja wewnątrz gry)
- Usprawnienia ruchu (traffic)
- Usprawnienia ustawień pojazdów (COG, wycieraczki, nazwy trybów skrzyni biegów, dźwięki stóp naczep)
- Losowe modele ładunków (np. kontenerów)
- Obszarowe strefy czasowe np. Hrabstwo Malheur w Oregonie
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.