04-10-2019, 23:17
Mam dwie propozycje jedynie:
1: Przesiąść się na SCS Blender Tools (opcja cięższa, wiem nie każdy chce się przesiąść ale to przynajmniej legalna alternatywna dla crackowanego zModelera.
2: Przeglądnij dokładnie materiały. Z teorii grafiki 3D gdzieś tutaj wyłączone zostało testowanie głębii w procesie wyświetlania modelu. Powoduje to tyle, że cały obiekt wydaje się właśnie być spłaszczony, nie ma głębii, elementy modelu przez siebie jakby zanikają. Jak na moje oko, to zły materiał, albo problem z eksportem / importem modelu.
W obu przypadkach musisz przeglądnąć dokładniej.
PS: Nie obrażaj się za domysły odnośnie pochodzenia zModelera. Mogę się mylić
1: Przesiąść się na SCS Blender Tools (opcja cięższa, wiem nie każdy chce się przesiąść ale to przynajmniej legalna alternatywna dla crackowanego zModelera.
2: Przeglądnij dokładnie materiały. Z teorii grafiki 3D gdzieś tutaj wyłączone zostało testowanie głębii w procesie wyświetlania modelu. Powoduje to tyle, że cały obiekt wydaje się właśnie być spłaszczony, nie ma głębii, elementy modelu przez siebie jakby zanikają. Jak na moje oko, to zły materiał, albo problem z eksportem / importem modelu.
W obu przypadkach musisz przeglądnąć dokładniej.
PS: Nie obrażaj się za domysły odnośnie pochodzenia zModelera. Mogę się mylić