14-11-2018, 23:03
Dzisiaj bardziej nostalgicznie Niestety mam tylko jedno zdjęcie w wersji cyfrowej z okresu, gdy firma działała na rynku międzynarodowym i jedno zdjęcie z obecnej formy firmy.
Międzynarodówkę tata prowadził od 2002 do 2012 roku, w którym otworzyliśmy betoniarnię czyli obecną formę zarobkową naszej firmy. W skład naszej floty wchodziły:
-Scania 124l 420 CR19
-Scania 114l 380 CR19
-Scania 124l 420 Topline
-Scania 124l 420 Topline
-Scania 124l 420 Topline Lowdeck
-Scania R420 Hihgline
-Scania R420 Highline
-Scania R420 Highline Lowdeck
Nie posiadaliśmy własnych naczep, dlatego jeździliśmy pod dwoma spedycjami: LKW Walter i Norfolkline. Głównie kręciliśmy się po: Włoszech, Anglii, Francji, Szwajcarii, Austrii, Niemczech i Beneluxie.
Jestem słaby w tworzeniu opisów, ale jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to piszcie śmiało, a ja zapytam tatę
Międzynarodówkę tata prowadził od 2002 do 2012 roku, w którym otworzyliśmy betoniarnię czyli obecną formę zarobkową naszej firmy. W skład naszej floty wchodziły:
-Scania 124l 420 CR19
-Scania 114l 380 CR19
-Scania 124l 420 Topline
-Scania 124l 420 Topline
-Scania 124l 420 Topline Lowdeck
-Scania R420 Hihgline
-Scania R420 Highline
-Scania R420 Highline Lowdeck
Nie posiadaliśmy własnych naczep, dlatego jeździliśmy pod dwoma spedycjami: LKW Walter i Norfolkline. Głównie kręciliśmy się po: Włoszech, Anglii, Francji, Szwajcarii, Austrii, Niemczech i Beneluxie.
Jestem słaby w tworzeniu opisów, ale jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to piszcie śmiało, a ja zapytam tatę