29-03-2014, 22:49
witam mam problem z "surface->normals->caculate na tabliczke" i w gts nie przynosi efektu nadal mam ze jak jestem pod słonce to widać tabliczke jak nie jestem to nie widać :o
surface->normals->caculate nie przynosi efektu w gts
|
29-03-2014, 22:49
witam mam problem z "surface->normals->caculate na tabliczke" i w gts nie przynosi efektu nadal mam ze jak jestem pod słonce to widać tabliczke jak nie jestem to nie widać :o
29-03-2014, 22:54
Pokaż w ogóle jak to wygląda w grze.
29-03-2014, 23:07
29-03-2014, 23:11
No bo to raczej normalne bo też tak mam nieraz i tak foty się robi w słońcu żeby całość dobrze wyglądała więc akurat tutaj nie ma problemu z tym. Weź mat z kabiny na tą rejestrację i powinna być lekka poprawa.
W zmodzie wątpię, że zrobisz to tak jak chcesz aby było.
Niestety jest to gts który jest nieobsługiwany w blenderze, ale możesz nieco oszukać system, przekonwertować do ets2, importować do blendera, zrobić swoje, wyexportować i do gtsa przenieść. W blenderze natomiast byś zrobił vertex painta, bake textury, i parę innych drobiazgów. Idealnie zmiany po czymś takim ukazują te screeny: Przed: http://s26.postimg.org/bb59y2c3d/ets2_01085.jpg Po: http://s26.postimg.org/i244qgss9/ets2_01095.jpg (Akurat tutaj z ets2, ale w przypadku gtsa jest idealnie to samo) ETS2MP Developer
Normalnie? Otwórz mat od koloru kabiny, skopiuj, wejdź w mat od tablicy, podmień treść, zmień nazwe w texture [0] do tobj na taka jaka była i już? Notatnika potraficie chyba obsługiwać?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|