13-07-2016, 12:15
Witam,
Ostatnio zacząłem bawić się w zmodelerze i próbuję poprawić model samochodu, ale coś mi nie wchodzi. Nie wiem czemu, ale powstaje mi o to taki dziwny efekt:
![[Obrazek: 070bbec0cf576.jpg]](https://zapodaj.net/images/070bbec0cf576.jpg)
![[Obrazek: 28540e6f5f0fe.jpg]](https://zapodaj.net/images/28540e6f5f0fe.jpg)
![[Obrazek: f719d818548f4.jpg]](https://zapodaj.net/images/f719d818548f4.jpg)
Po zastosowaniu opcji surface/normals/calculate efekt jest jeszcze gorszy:
![[Obrazek: 15bed87d58ca7.jpg]](https://zapodaj.net/images/15bed87d58ca7.jpg)
Wie ktoś co zrobić, żeby to naprawić? Efekt w grze jest taki jak w zmodelerze czyli widać różnice odcieni "trójkątów".
Ostatnio zacząłem bawić się w zmodelerze i próbuję poprawić model samochodu, ale coś mi nie wchodzi. Nie wiem czemu, ale powstaje mi o to taki dziwny efekt:
![[Obrazek: 070bbec0cf576.jpg]](https://zapodaj.net/images/070bbec0cf576.jpg)
![[Obrazek: 28540e6f5f0fe.jpg]](https://zapodaj.net/images/28540e6f5f0fe.jpg)
![[Obrazek: f719d818548f4.jpg]](https://zapodaj.net/images/f719d818548f4.jpg)
Po zastosowaniu opcji surface/normals/calculate efekt jest jeszcze gorszy:
![[Obrazek: 15bed87d58ca7.jpg]](https://zapodaj.net/images/15bed87d58ca7.jpg)
Wie ktoś co zrobić, żeby to naprawić? Efekt w grze jest taki jak w zmodelerze czyli widać różnice odcieni "trójkątów".