Witam Wszystkich Użytkowników tego forum oraz wszystkich fanów symulatorów ciężarówek
Nie wiedziałem,gdzie założyć temat, więc strzeliłem go tutaj
Jak wiadomo ostatnio na GoG'u pojawił się King of the Road..
Rosyjski Symulator, w który po dziś dzień można zagrywać się godzinami
Pamiętam jak pierwszy raz zagrałem w Hard Truck 2 i nie mogłem się od tego oderwać.
W dodatku było to po polsku, więc jako dzieciak byłem w szoku Po latach dowiedziałem się o nowszej wersji tego Cuda
King of the Road jest wersją mocniej rozbudowaną, lecz przez tyle lat nie stworzono do niej spolszczenia.
Czemu nie można stworzyć polonizacji?
Przecież istnieją narzędzia do modyfikacji zawartości
W internecie najwięcej o modach można poczytać na Rosyjskich forach, więc tak zrobiłem i dokopałem się do linków zawierających przydatne programy do edycji plików gry.
Hard Truck 2 - King of the Road 1.31
Przedstawiam rezultaty rozpoczętych prac nad spolszczeniem:
Na razie pozmieniałem nazwy ładunków oraz wyświetlające się boczne paski i informacje pod klawiszami Fx
Ruszyłem też trochę menu główne
O dalszych postępach będę informował tutaj w najbliższym czasie
Nie wiedziałem,gdzie założyć temat, więc strzeliłem go tutaj
Jak wiadomo ostatnio na GoG'u pojawił się King of the Road..
Rosyjski Symulator, w który po dziś dzień można zagrywać się godzinami
Pamiętam jak pierwszy raz zagrałem w Hard Truck 2 i nie mogłem się od tego oderwać.
W dodatku było to po polsku, więc jako dzieciak byłem w szoku Po latach dowiedziałem się o nowszej wersji tego Cuda
King of the Road jest wersją mocniej rozbudowaną, lecz przez tyle lat nie stworzono do niej spolszczenia.
Czemu nie można stworzyć polonizacji?
Przecież istnieją narzędzia do modyfikacji zawartości
W internecie najwięcej o modach można poczytać na Rosyjskich forach, więc tak zrobiłem i dokopałem się do linków zawierających przydatne programy do edycji plików gry.
Hard Truck 2 - King of the Road 1.31
Przedstawiam rezultaty rozpoczętych prac nad spolszczeniem:
Na razie pozmieniałem nazwy ładunków oraz wyświetlające się boczne paski i informacje pod klawiszami Fx
Ruszyłem też trochę menu główne
O dalszych postępach będę informował tutaj w najbliższym czasie