06-02-2019, 22:56
nie ma aktualizacji i byla ona standalone nie podmieniala
Rozwiązany Jak przenieść naczepe na 1.33?
|
06-02-2019, 23:01
To że nie podmieniała to już jest dobra wiadomość, ale skoro wcześniej była a teraz niema, to musi się coś dziać w logu, dlatego ciągle czekam aż go wyślesz.
06-02-2019, 23:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2019, 00:17 przez Michaleczeq.)
... [ciach] ...
Michaleczeq napisał 07-02-2019, 00:16:
Log proszę zamieścić zgodnie z regulaminem działu pomoc, a nie jako treść posta.
07-02-2019, 20:49
A więc jednak błędów jest sporo. Naprawa będzie wymagała od Ciebie przepisania definicji ładunków na nowo.
Pierwsza (i chyba jedyna) rzecz jaką musisz zrobić, to przerobić KAŻDY def naczepy w katalogu "/def/cargo/<ładunek>/schmitz_s_cs.sii". Przy aktualizowaniu defów będziemy korzystać z tego: https://modding.scssoft.com/wiki/Games/E...railer_def To oficjalna instrukcja z objaśnieniami co zostało zmienione/dodane/usunięte, ale dobra. Tutaj masz przykład 2 tych samych plików def przed i po zmianach. Za przykład wziąłem food_cistern.sii z ładunku milk. Stary: Kod: SiiNunit Nowy: Kod: SiiNunit Jak widzisz zaszło tu sporo zmian. Pierwsze co widać, to fakt że każdy plik działa już jak osobny - czytaj nie jest taki sam. Idąc od początku - zmieniła się nazwa unita, jest ona teraz bardziej złożona i jest ona publiczna (w takim wieeelkim skrócie chodzi o to, że niema z przodu kropki). Będzie to tak naprawdę jedyna rzecz, która będzie się zmieniać u ciebie w defach dla reszty plików. Poprzedni format wyglądał tak: trailer_def : .<nazwa.pliku> Według twojego loga, jest to u Ciebie ".schmitz.s_cs" Obecny wygląda tak: trailer_def : trailer_def.<nazwa_folderu>.<nazwa.pliku> To co zaznaczyłem na zielono jest nowe. Kolejna zmiana to informacje o masie pojazdu. W poprzedniej wersji jak widzisz było tylko samo "mass". Teraz wygląda to nieco inaczej. To od czego są poszczególne atrybuty znajdziesz pod tym linkiem co podałem na początku. My "konwertujemy" naczepę więc nie musi to być idealne. body_mass to masa np. kontenerów/pojazdów albo innych elementów nadwozia naczepy. W tym przypadku 0 ponieważ nie jest przez nas używana chassis_mass to waga podwozia. Możesz ją wziąć z pliku swojej naczepy z katalogu "/def/vehicle/trailer/<naczepa>/<plik>.sii" (najczęściej chassis.sii). Jest to wartość trailer_mass. gross_trailer_weight_limit to w takim uproszczeniu: trailer_mass + mass + 100 Wartość axles wpisz zgodną z ilość osi naczepy, a volume zostaw 100 body_type to typ zabudowy (chłodnia, wywrotka, firanka itd.). Znajdziesz je w definicjach poszczególnych ładunków z gry czyli w "/def/cargo/<ładunek>.sii". Te najważniejsze typy masz wypisane na tej stronce, dlatego też nie będę się tu z nimi rozpisywał. Gdybyś potrzebował typów których tu niema, to musisz już ich szukać w defach ładunków. Wartości które pozostały niżej zostaw tak jak w tym nowym pliku. I to w sumie tyle. Najpierw spróbuj z 1 defem, sprawdź w grze i jak będzie dobrze, to tylko pozostanie Ci robić kopiuj -> wklej i zmieniać tylko wartość trailer_def
09-02-2019, 01:20
Problem został rozwiązany, więc temat zostaje zamknięty.
Jeśli zajdzie potrzeba ponownego otworzenia tematu proszę o zgłoszenie pierwszego postu jako powód wybierając "Prośba o ponowne otworzenie tematu" |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Wszystkie ładunki pod jedną naczepę. | 1 | 863 |
22-05-2017, 18:11 Ostatni post: |