14-01-2018, 17:25
Witam
Kilka słów wstępu, więc pracuje w rodzinnej firmie, która zajmuje sie transportem warzyw
w Polsce i poza granice kraju. Od 2007r. współpracujemy z Kujawska Grupa Producentów Warzyw.
Ale o firmie może innym razem. Po ukończeniu, szkoły zdaniu prawa jazdy i zrobieniu wszystkich potrzebnych kursów
rozpocząłem prace w firmie. Na początku trasy po Polsce, zestawem zastepczym tzn
jeśli jakiś zestaw miał awarie lub był na serwisie kierowca przesiadał sie na ten własnie zestaw.
Jak można sie domyślić wnętrze i stan wizualny nie były mocną stroną tego auta, najważniejsze
że był sprawny. Po paru latach dochodzimy do dnia dzisiejszego...
Obecnie moim głównym kierunkiem jest, jak w temacie, Północ (Skandynawia)
Zestaw którym jeżdzę jest Daf XF 105.510 i chłodnia Schmitz. Jednak skrywa on kilka niespodzianek.
Jak wiadomo, na północy jest troche zimniej, temperatury w okresie zimowym przekraczają -30 stopni.
Dlatego DAF jest wyposażony w podwójne szyby w drzwiach, żeby nie wychładzać kabiny.
Poza tym posiada też RADAR NA ŁOSIE. Uwierzcie, że spotkanie z tym zwierzakiem może
narobić naprawdę dużo szkód. Dlatego wiele elementów w tym aucie
poza aspektami estetyki ma zadanie czysto praktyczne.
Potężne orurowanie z przodu auta ma chronić przed uderzeniem w zwierzyne
i uszkodzeniami. Zamontowałem też dwa panele led, dają naprawdę
świetne oświetlenie, przydaje sie ono w lasach, których w Skandynawii nie brakuje.
Dodatkowo halogeny umieszczone na dachu. Środek w czerwono - czarnej kolorystyce z pikowaną skóra.
Mam nadzieje, że sie Wam spodoba.
[Obrazek: ugvehtz5842p.jpg]
[Obrazek: gb0khprvgm5a.jpg]
[Obrazek: 54m817tyeifb.jpg]
[Obrazek: egiqxbz8nx3v.jpg]
[Obrazek: csv40b017pju.jpg]