22-02-2018, 17:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2018, 18:29 przez Michaleczeq.)
Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat naszego niedawno wydanego DLC do gry ETS: Special Transport. Nadal nad nim pracujemy - nadchodzą kolejne trasy, a także różne subtelne ulepszenia kodu. Tymczasem jesteśmy bombardowani pytaniami o ekspansję dla bliźniaczego American Truck Simulator i uważamy, że nie powinniśmy trzymać was całkowicie w ciemności. Z przyjemnością potwierdzamy, że ATS również otrzyma własne ładunki ponadwymiarowe!
Nasz zespół od pojazdów tworzy obecnie nowe, masywne ładunki dla ATS, więc projektanci tras muszą teraz korzystać z placeholderów. Kiedy twórcy ustalają parametry trasy, tona testowania i iteracji jest wymagana, aby upewnić się, że dany ładunek może dostać się płynnie z punktu A do punktu B, ale z odpowiednim poziomem trudności dla graczy. Jest to bardzo czasochłonne, więc lepiej zacząć od "skryptowania" tras, zanim dostępne będą ostateczne modele ładunków. Rzućmy okiem na kilka zrzutów ekranu poniżej...
Możesz zobaczyć naszą specjalną naczepę - placeholder dla ładunków. Nasi projektanci wykorzystują go do sprawdzenia, czy konkretny ładunek, który mamy w naszych planach, ostatecznie zmieści się w krytycznych miejscach w świecie gry. Jeśli nie pasuje, zwykle staramy się poprawić mapę, być może podniesiemy most o stopę lub dwie, lub przesuniemy dużą skałę nieco dalej od ciasnego zakrętu na drodze. Jeśli taka zmiana zrujnowałaby to miejsce, musimy znaleźć i ustawić alternatywną trasę. Jak widać, niektóre miejsca są dość ciasne, a do ich pokonania pozostaje ledwie kilka centymetrów.
Nasz zespół do spraw DLC Special Transport spędza dużo czasu, ciągnąc tą naczepę - placeholder, a jako żart zaczęli nazywać to dziwne puste pudełko "akwarium". Kiedy ekipa od pojazdów o tym usłyszała, postanowili kontynuować ten wyszukany żart. Teraz, gdy szukamy odpowiednich tras, zabieramy również rekina "SCS Hammerhead" na przyjemną przejażdżkę.
Źródło
Nasz zespół od pojazdów tworzy obecnie nowe, masywne ładunki dla ATS, więc projektanci tras muszą teraz korzystać z placeholderów. Kiedy twórcy ustalają parametry trasy, tona testowania i iteracji jest wymagana, aby upewnić się, że dany ładunek może dostać się płynnie z punktu A do punktu B, ale z odpowiednim poziomem trudności dla graczy. Jest to bardzo czasochłonne, więc lepiej zacząć od "skryptowania" tras, zanim dostępne będą ostateczne modele ładunków. Rzućmy okiem na kilka zrzutów ekranu poniżej...
Możesz zobaczyć naszą specjalną naczepę - placeholder dla ładunków. Nasi projektanci wykorzystują go do sprawdzenia, czy konkretny ładunek, który mamy w naszych planach, ostatecznie zmieści się w krytycznych miejscach w świecie gry. Jeśli nie pasuje, zwykle staramy się poprawić mapę, być może podniesiemy most o stopę lub dwie, lub przesuniemy dużą skałę nieco dalej od ciasnego zakrętu na drodze. Jeśli taka zmiana zrujnowałaby to miejsce, musimy znaleźć i ustawić alternatywną trasę. Jak widać, niektóre miejsca są dość ciasne, a do ich pokonania pozostaje ledwie kilka centymetrów.
Nasz zespół do spraw DLC Special Transport spędza dużo czasu, ciągnąc tą naczepę - placeholder, a jako żart zaczęli nazywać to dziwne puste pudełko "akwarium". Kiedy ekipa od pojazdów o tym usłyszała, postanowili kontynuować ten wyszukany żart. Teraz, gdy szukamy odpowiednich tras, zabieramy również rekina "SCS Hammerhead" na przyjemną przejażdżkę.
Źródło