20-09-2012, 20:26
Siema!
Mam problem, pobrałem volvo i nie działają na 1.32 lusterka, jak zrobić w zmodzie żeby działały ?
Mam problem, pobrałem volvo i nie działają na 1.32 lusterka, jak zrobić w zmodzie żeby działały ?
Lusterka na 1.32
|
20-09-2012, 20:26
Siema!
Mam problem, pobrałem volvo i nie działają na 1.32 lusterka, jak zrobić w zmodzie żeby działały ?
20-09-2012, 20:34
Coś tam z matriksami sie grzebało ;E
Sam dkłd nie wiem bo przy nich nie dziarałem
20-09-2012, 21:32
a po co ruszać zmoda
jeśli w lusterkach widzisz dziwne tekstury podaj log a jeśli widzisz części przełączników zegarów itd znajdź dwa pliki: left_mirror_reflection.mat i zamień treść na material : "eut.dif_lum.fx" { texture[0] : "/material/environment/close_mirror_reflection.tobj" ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } diffuse : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } specular : { 2.000000 , 2.000000 , 2.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess : 70 } Oraz: right_mirror_reflection.mat i zamień treść na material : "eut.dif_lum.fx" { texture[0] : "/material/environment/far_mirror_reflection.tobj" ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } diffuse : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } specular : { 2.000000 , 2.000000 , 2.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess : 70 } (20-09-2012, 21:32)nkuh napisał(a): a po co ruszać zmoda Tylko że w interiorze nie ma nazwy left_mirror. Dobra znalazłem... |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Lusterka ETS2 | 7 | 3,808 |
29-09-2014, 19:50 Ostatni post: |
||
[ETS2] Lusterka | 4 | 1,599 |
01-04-2014, 20:20 Ostatni post: |
||
[SZUKAM] Przedniego lusterka Volvo | 3 | 1,174 |
31-08-2013, 11:30 Ostatni post: |
||
Ets2 lusterka | 2 | 1,175 |
27-03-2013, 21:06 Ostatni post: |