MODEL: Golf mk2
SILNIK: 1.3 -> 1.6 TD -> 1.9 TDI
MOC: ~130-140 (idziemy dalej )
MODY POD MASKA: fmic renault master, rozpórka staffa
ZAWIESZENIE: gwint ta-technix
UKLAD HAMULCOWY: pompa 23mm + serwo tdi/ heble przód 280mm g60 (tarcze trw, klocki ferrodo); tył tarcze mk3 gti (tarcze girling, klocki bosch)
KOLA: Azev A 16x7.5j - opony 4x Toyo T1R 195/40 r16
NADWOZIE: lotka votex, lampy przednie wesem z krzyżem, tył hella B&R, wydech końcowy gti
WNETRZE: kierownica 4 ramienna z wersji carat, miękka deska, czarny sufit, półkubły ze stelażami z corrado, materiały bagażnika gti
AUDIO: radio Kenwood KMM100, skrzynia zamknięta Sony Xplod GTX121L + piec Renegade Ren550S mk3, głośniki w desce jakieś magnaty, w drzwiach jakieś pioneery .
Auto posiadam od 6 lat (jest to mój pierwszy wóz). Początkowo siedział w nim silnik benzynowy – 1300 MH. Posiadał kompletny przelotowy wydech z kwasówki firmy MG Motorsport. Mało tego… Potrafił spalić 18l w mieście. Dla uczącego i bezrobotnego człowieka była to katorga.
2010 - tak wyglądał zaraz po zakupie
Jak wiadomo jakieś mody były, very low budget itp. Głownie auto przeszło gruntowne czyszczenie. Wszystko było rozebrane, czyszczone i konserwowane (m. in. olej w progach - f*ck ecology)
2011 - znalazła się praca, hajsy też się znalazły
Swap na 1V - poczciwy 1.6 TD, wpadł ciemny środek.
Ori hokej gti też się znalazł
W późniejszym czasie budował się przelot, wpadł licznik z gtd
2012 - wpadł gwincik, lampy hella Black/Red
Wpadła ori skórzana kierownica
2013 - swap tdi
Było sporo roboty, przerabianie instalacji z tdi pod starą skrzynkę, obrotomierz pod ori licznik, jak i prędkościomierz. Koło na wale się nie mieściło, wpadło koło z 2e. Był problem z półosiami.
Później wpadł końcowy
Składanie auta po malowaniu
Oczywiście jazda była bez intercoolera, ale nie odpuściłem. Wpadł z reno mastera
W między czasie wpadły nakrętki z nierdzewki do gwintu
2014 - wtedy były ciężkie dni. Były rozmyślania o rozbiórce na części - ale się nie poddałem.
Nowe stołki
Noje felgen + opona 4x 195/40 r16
Wymiana okularu na bdb stan
Później trafił się błotnik w zajebistym stanie
Z tego powodu - odpadł kit
Heble na tył z mk3 gti w bdb stanie
Tu już z nowymi tarczami i łożyskami
Wstępna rozbiórka do malowania
Nowe radio i gumki
To taki opis po krótce, w aucie było robione o wiele więcej rzeczy takich jak, rozpórki, lotka votexa, audio, miękka deska, itp. Każda tulejeczka nowa. Przy aucie wszystko robiłem sam, nie miałbym sumienia go komuś oddać. Było dużo niecenzuralnych słów podczas prac ale przecież o to tu chodzi! :los2: Nie sztuka jest auto oddać do warsztatu
2015;
Zakupiłem stelaże z corrado - bo taki miałem plan, jak wiadomo konstrukcyjnie się niżej siedzi, do tego regulacja góra/ dół w obu fotelach.
Heble g60
Tarcze TRW, klocki ferodo i łożyska FAGa, no jeszcze zestawy naprawcze zacisków i prowadnic; ale to już groszowe sprawy
Korek r8
Lubie takie rzeczy :chytry: Kolejne 2 toyki do kompletu
Marcowe focisze
Kwiecień
No to jadziem dalej - czarny sufit
Sierpień - coś tam modzimy...
Kolektor ssący z awx + dorobiona flansza z nierdzewki, większe turbo też już czeka. Egr out
Ciężko było bo mam stary typ poduchy. Cięcie, spawanie i milion przymiarek
Wrześniowy rifresz :pub:
To tak po krótce, wielu rzeczy nie wypisałem co zrobiłem przy nim ale nie chce mi się myśleć jakich
Plany? Szerzej i jechać na softa
To jest taki skrócony opis skrótu... Nie będe pisał co robiłem przy aucie, bo chyba wszystko
SILNIK: 1.3 -> 1.6 TD -> 1.9 TDI
MOC: ~130-140 (idziemy dalej )
MODY POD MASKA: fmic renault master, rozpórka staffa
ZAWIESZENIE: gwint ta-technix
UKLAD HAMULCOWY: pompa 23mm + serwo tdi/ heble przód 280mm g60 (tarcze trw, klocki ferrodo); tył tarcze mk3 gti (tarcze girling, klocki bosch)
KOLA: Azev A 16x7.5j - opony 4x Toyo T1R 195/40 r16
NADWOZIE: lotka votex, lampy przednie wesem z krzyżem, tył hella B&R, wydech końcowy gti
WNETRZE: kierownica 4 ramienna z wersji carat, miękka deska, czarny sufit, półkubły ze stelażami z corrado, materiały bagażnika gti
AUDIO: radio Kenwood KMM100, skrzynia zamknięta Sony Xplod GTX121L + piec Renegade Ren550S mk3, głośniki w desce jakieś magnaty, w drzwiach jakieś pioneery .
Auto posiadam od 6 lat (jest to mój pierwszy wóz). Początkowo siedział w nim silnik benzynowy – 1300 MH. Posiadał kompletny przelotowy wydech z kwasówki firmy MG Motorsport. Mało tego… Potrafił spalić 18l w mieście. Dla uczącego i bezrobotnego człowieka była to katorga.
2010 - tak wyglądał zaraz po zakupie
Jak wiadomo jakieś mody były, very low budget itp. Głownie auto przeszło gruntowne czyszczenie. Wszystko było rozebrane, czyszczone i konserwowane (m. in. olej w progach - f*ck ecology)
2011 - znalazła się praca, hajsy też się znalazły
Swap na 1V - poczciwy 1.6 TD, wpadł ciemny środek.
Ori hokej gti też się znalazł
W późniejszym czasie budował się przelot, wpadł licznik z gtd
2012 - wpadł gwincik, lampy hella Black/Red
Wpadła ori skórzana kierownica
2013 - swap tdi
Było sporo roboty, przerabianie instalacji z tdi pod starą skrzynkę, obrotomierz pod ori licznik, jak i prędkościomierz. Koło na wale się nie mieściło, wpadło koło z 2e. Był problem z półosiami.
Później wpadł końcowy
Składanie auta po malowaniu
Oczywiście jazda była bez intercoolera, ale nie odpuściłem. Wpadł z reno mastera
W między czasie wpadły nakrętki z nierdzewki do gwintu
2014 - wtedy były ciężkie dni. Były rozmyślania o rozbiórce na części - ale się nie poddałem.
Nowe stołki
Noje felgen + opona 4x 195/40 r16
Wymiana okularu na bdb stan
Później trafił się błotnik w zajebistym stanie
Z tego powodu - odpadł kit
Heble na tył z mk3 gti w bdb stanie
Tu już z nowymi tarczami i łożyskami
Wstępna rozbiórka do malowania
Nowe radio i gumki
To taki opis po krótce, w aucie było robione o wiele więcej rzeczy takich jak, rozpórki, lotka votexa, audio, miękka deska, itp. Każda tulejeczka nowa. Przy aucie wszystko robiłem sam, nie miałbym sumienia go komuś oddać. Było dużo niecenzuralnych słów podczas prac ale przecież o to tu chodzi! :los2: Nie sztuka jest auto oddać do warsztatu
2015;
Zakupiłem stelaże z corrado - bo taki miałem plan, jak wiadomo konstrukcyjnie się niżej siedzi, do tego regulacja góra/ dół w obu fotelach.
Heble g60
Tarcze TRW, klocki ferodo i łożyska FAGa, no jeszcze zestawy naprawcze zacisków i prowadnic; ale to już groszowe sprawy
Korek r8
Lubie takie rzeczy :chytry: Kolejne 2 toyki do kompletu
Marcowe focisze
Kwiecień
No to jadziem dalej - czarny sufit
Sierpień - coś tam modzimy...
Kolektor ssący z awx + dorobiona flansza z nierdzewki, większe turbo też już czeka. Egr out
Ciężko było bo mam stary typ poduchy. Cięcie, spawanie i milion przymiarek
Wrześniowy rifresz :pub:
To tak po krótce, wielu rzeczy nie wypisałem co zrobiłem przy nim ale nie chce mi się myśleć jakich
Plany? Szerzej i jechać na softa
To jest taki skrócony opis skrótu... Nie będe pisał co robiłem przy aucie, bo chyba wszystko