07-04-2018, 04:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2018, 17:49 przez Michaleczeq.)
Nasze nowe DLC "Beyond the Baltic Sea" przeznaczone dla ETS2 nad którym obecnie pracujemy, będzie jednym z największych i najbardziej złożonych regionów ekspansji. Obszar, który planujemy pokryć jest ogromny i obejmuje części pięciu różnych krajów. Jest to dla nas dodatkowe wyzwanie ze względu na zróżnicowanie tych regionów na takich płaszczyznach jak znaki drogowe lub też lokalny przemysł.
Szczególny nacisk położyliśmy również na granice między państwami. Przejścia graniczne między UE a Rosją są nowym zjawiskiem w naszych grach, ponieważ istnieje tam znacznie większy rygor niż między państwami należącymi do UE. Kontrole celne odbywają się tu po obu stronach granicy i skutkują długim oczekiwaniem w kolejce, co może okazać się sprzeczne z naszym pragnieniem płynnej rozgrywki.
Dążąc do maksymalnego realizmu na świecie, postanowiliśmy zbudować nowe prefabrykaty, które reprezentują wyjątkową architekturę przejść granicznych. Nie chodzi nam tylko o sam wygląd tychże budynków, ale również chcemy jak najlepiej odwzorować wierność niektórych wciąż funkcjonujących, a także tych nie-funkcjonujących instalacji z czasów radzieckich, które można znaleźć wzdłuż dróg w pobliżu granic.
Pozwólcie, że pokażemy wam małą galerię zrzutów ekranu a w niej przykłady prefabrykatów, które nasz zespół buduje dla różnych przejść granicznych specjalnie do nadchodzącego DLC Beyond the Baltic Sea ...
Szczególny nacisk położyliśmy również na granice między państwami. Przejścia graniczne między UE a Rosją są nowym zjawiskiem w naszych grach, ponieważ istnieje tam znacznie większy rygor niż między państwami należącymi do UE. Kontrole celne odbywają się tu po obu stronach granicy i skutkują długim oczekiwaniem w kolejce, co może okazać się sprzeczne z naszym pragnieniem płynnej rozgrywki.
Dążąc do maksymalnego realizmu na świecie, postanowiliśmy zbudować nowe prefabrykaty, które reprezentują wyjątkową architekturę przejść granicznych. Nie chodzi nam tylko o sam wygląd tychże budynków, ale również chcemy jak najlepiej odwzorować wierność niektórych wciąż funkcjonujących, a także tych nie-funkcjonujących instalacji z czasów radzieckich, które można znaleźć wzdłuż dróg w pobliżu granic.
Pozwólcie, że pokażemy wam małą galerię zrzutów ekranu a w niej przykłady prefabrykatów, które nasz zespół buduje dla różnych przejść granicznych specjalnie do nadchodzącego DLC Beyond the Baltic Sea ...
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.