10-05-2019, 22:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2019, 22:31 przez Michaleczeq.)
Ponieważ wersja 1.34 ATS'a była bardziej aktualizacją konserwacyjną, rozumiemy, jak bardzo jesteście żądni na otwartą betę 1.35 - która koniec końców właśnie nadeszła!
Od czego by tu zacząć? Ta aktualizacja jest jeszcze większa niż jakakolwiek z jej poprzedniczek - a kiedy mówimy „większa”, mamy na myśli DUŻO! Zmiany zaszły w prawie każdej części naszej gry, więc przejdźmy do konkretów!
ATS otrzyma dwie nowe drogi, OR-58 i CA-299. OR-140 będzie również zawierał swój ostatni brakujący odcinek. Ulepszono także system znakowania w Arizonie oraz sygnalizatory świetlne (dostępne będą w późniejszych wersjach Open Beta), które zostały przebudowane na potrzeby wszystkich obecnych stanów.
Poza różnymi nowymi naczepami wymienionymi w liście zmian (wszelkiego rodzaju B-double, naczepy typu van, naczepy kontenerowe itp.) Oraz nowymi ładunkami, pojazdy w naszej grze również otrzymały kilka nowych funkcji. W ich skład wchodzą trzy ustawienia wycieraczek szyby przedniej, które pomogą kierowcom radzić sobie z obfitszym deszczem, przeglądarką akcesoriów przeznaczona dla własnych naczep, rozszerzalnymi naczepami kontenerowymi i funkcją kopiowania konfiguracji waszych ciągników i naczep - co przyda się, wraz z rozwojem waszej firmy.
Z listy nowych ogólnych dodatków, pojawią się pierwsze z życzeń. Jednym z nich jest wysoce pożądana opcja używania własnych naczep do kontraktów zewnętrznych (zlecenia World of Trucks). Od teraz śmiało możecie z nich korzystać!
Eksperymentalne wsparcie DX11. Wygląda to dokładnie tak, jak to słyszycie - większość prac nad obsługą DX11 jest zakończona, więc większość jej aspektów działa całkiem dobrze w naszych grach, a opinie z eksperymentalnej bety są obiecujące, i wskazują ładny wzrost FPS. Mimo to - tryb ten nie jest w stanie końcowym, więc używajcie go tylko na własne ryzyko. Chociaż będziemy wdzięczni za waszą opinię.
Teraz wymienimy kilka "mniejszych" dodatków, opartych głównie na waszych sugestiach. Dodano dużą liczbę nowych kierowców do wynajęcia, więc w miarę rozwoju imperium przewozowego możecie rozwijać się znacznie bardziej niż poprzednio. Aby pomóc w tym rozwoju, dodaliśmy również opcję zakupu garaży online (bez konieczności wcześniejszego odkrywania miasta).
Inną przydatną funkcją jest tankowanie awaryjne, które będzie przydatną opcją dla tych, którzy uwielbiają jeździć na rezerwie (dlaczego tak wielu z was lubi jeździć z pustymi zbiornikami?). Aby wasze podróże były nieco bardziej zróżnicowane i interesujące, od teraz będziecie mogli zobaczyć podwójne naczepy STAA w ruchu drogowym.
Biorąc pod uwagę wszystkie te zmiany, interfejs użytkownika musiał się radykalnie zmienić. Gracze, którzy pomagali nam, uczestnicząc w eksperymentalnej becie, nie zgłosili żadnych poważnych problemów, więc mamy nadzieję, że i wy ich nie będziecie mieć. Zamykając już listę, dostępnych jest wiele nowych ulepszeń urządzeń wejściowych i oficjalne wsparcie dla zewnętrznych urządzeń peryferyjnych.
Także cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "American Truck Simulator" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.35 public beta. Hasło nie jest wymagane.
Od czego by tu zacząć? Ta aktualizacja jest jeszcze większa niż jakakolwiek z jej poprzedniczek - a kiedy mówimy „większa”, mamy na myśli DUŻO! Zmiany zaszły w prawie każdej części naszej gry, więc przejdźmy do konkretów!
ATS otrzyma dwie nowe drogi, OR-58 i CA-299. OR-140 będzie również zawierał swój ostatni brakujący odcinek. Ulepszono także system znakowania w Arizonie oraz sygnalizatory świetlne (dostępne będą w późniejszych wersjach Open Beta), które zostały przebudowane na potrzeby wszystkich obecnych stanów.
Poza różnymi nowymi naczepami wymienionymi w liście zmian (wszelkiego rodzaju B-double, naczepy typu van, naczepy kontenerowe itp.) Oraz nowymi ładunkami, pojazdy w naszej grze również otrzymały kilka nowych funkcji. W ich skład wchodzą trzy ustawienia wycieraczek szyby przedniej, które pomogą kierowcom radzić sobie z obfitszym deszczem, przeglądarką akcesoriów przeznaczona dla własnych naczep, rozszerzalnymi naczepami kontenerowymi i funkcją kopiowania konfiguracji waszych ciągników i naczep - co przyda się, wraz z rozwojem waszej firmy.
Z listy nowych ogólnych dodatków, pojawią się pierwsze z życzeń. Jednym z nich jest wysoce pożądana opcja używania własnych naczep do kontraktów zewnętrznych (zlecenia World of Trucks). Od teraz śmiało możecie z nich korzystać!
Eksperymentalne wsparcie DX11. Wygląda to dokładnie tak, jak to słyszycie - większość prac nad obsługą DX11 jest zakończona, więc większość jej aspektów działa całkiem dobrze w naszych grach, a opinie z eksperymentalnej bety są obiecujące, i wskazują ładny wzrost FPS. Mimo to - tryb ten nie jest w stanie końcowym, więc używajcie go tylko na własne ryzyko. Chociaż będziemy wdzięczni za waszą opinię.
Teraz wymienimy kilka "mniejszych" dodatków, opartych głównie na waszych sugestiach. Dodano dużą liczbę nowych kierowców do wynajęcia, więc w miarę rozwoju imperium przewozowego możecie rozwijać się znacznie bardziej niż poprzednio. Aby pomóc w tym rozwoju, dodaliśmy również opcję zakupu garaży online (bez konieczności wcześniejszego odkrywania miasta).
Inną przydatną funkcją jest tankowanie awaryjne, które będzie przydatną opcją dla tych, którzy uwielbiają jeździć na rezerwie (dlaczego tak wielu z was lubi jeździć z pustymi zbiornikami?). Aby wasze podróże były nieco bardziej zróżnicowane i interesujące, od teraz będziecie mogli zobaczyć podwójne naczepy STAA w ruchu drogowym.
Biorąc pod uwagę wszystkie te zmiany, interfejs użytkownika musiał się radykalnie zmienić. Gracze, którzy pomagali nam, uczestnicząc w eksperymentalnej becie, nie zgłosili żadnych poważnych problemów, więc mamy nadzieję, że i wy ich nie będziecie mieć. Zamykając już listę, dostępnych jest wiele nowych ulepszeń urządzeń wejściowych i oficjalne wsparcie dla zewnętrznych urządzeń peryferyjnych.
Także cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "American Truck Simulator" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.35 public beta. Hasło nie jest wymagane.
Lista zmian:
MAPA:
- Nowe drogi OR-58 (Oregon DLC), CA-299 i kolejny odcinek OR-140
- Ulepszono system znakowania w Arizonie
- Ulepszono sygnalizacje świetlne (wszystkie stany)
POJAZDY:
- Nabywalne naczepy podkontenerowe
- Dodano katalog naczep do przeglądania akcesoriów
- Możliwość kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep na całą flotę
- Dodatkowy tryb wycieraczek
- Nabywalne naczepy typu B-double (wszystkie typy)
- Nabywalne naczepy typu Chip van
- Transportu sczepianych ze sobą siodłowo ciągników, tzw. Piggyback transport. (KW T680)
- Specjalna naczepa pod transport łodzi
NOWOŚCI:
- Możliwość korzystania z własnych naczep w zewnętrznych zleceniach (WoTr)
- Możliwość kupna garaży online
- Usługa tankowania awaryjnego w trasie
- Ulepszono obsługę urządzeń wejściowych (wsparcie kontrolera Steam, wsparcie Tobi eye tracker, wsparcie controller hotplug, Lepszy FF na Linuxach)
- Wsparcie dla RAZER RGB (kolorowe podświetlenie)
- Nowe opcje: stabilność ciągnika, sztywność zawieszenia, podwójne nazwy państw/miast (lokalna i przetłumaczona)
- Mnóstwo nowych kierowców do zatrudnienia
- Podwójne naczepy typu STAA w ruchu AI
- Eksperymentalne wsparcie DX11 (możliwość zmiany jedynie w configu, r_device "dx11")
OSTRZEŻENIE DOT. MODÓW:
- Wsparcie ciągników z modyfikacji (funkcja wewnątrz gry)
- COG (Center of Gravity) przeniesiony z definicji naczep do podwozi (prostsza edycja)
- Opóźnienie wycieraczek + format prędkości
- Usunięto domyślny dźwięk nóg naczep (obecnie pusty domyślny)
- Losowe modele ładunków (np. kontenerów)
- Obszarowe strefy czasowe np. Hrabstwo Malheur w Oregonie (wprowadzone w 1.34)
- Nazwy trybów skrzyni biegów
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.