05-01-2017, 16:44
Witam
Otóż mam taki problem, że nie wiem co zrobić, żeby plik .tobj działał prawidłowo tak jak chcę.
Mam firankę Krone Profiliner scs'u, wziąłem teksturę z base/vehicle/trailer_eu/company/empty.dds i empty.tobj czyli zwykła biała teksturka naczepy. Wgrałem to do naczepy, zmieniłem nazwy obie na bcp.dds i bcp.tobj i to mi działa jak najbardziej.
Ale problem się pojawia przy zmianie koloru w programie Paint.NET pliku empty.dds . Chciałem mieć kolor Magic Bordo z Actrosa MP4 na naczepie lub coś mniej więcej bardzo zbliżonego. No to otworzyłem kolor bordo, który chciałem mieć i przeniosłem go na bcp.dds po czym zapisałem. Po włączeniu gry naczepa została taka jak była czyli biała zwykła mimo, że bcp.dds miałem w kolor bordowy.
Jak to rozwiązać? Jest jakiś sposób na plik .tobj nie używając zmodeler'a?
Próbowałem programem TOBJ Edit, ale wyskakiwał błąd w konsoli i naczepa była fioletowa.
Otóż mam taki problem, że nie wiem co zrobić, żeby plik .tobj działał prawidłowo tak jak chcę.
Mam firankę Krone Profiliner scs'u, wziąłem teksturę z base/vehicle/trailer_eu/company/empty.dds i empty.tobj czyli zwykła biała teksturka naczepy. Wgrałem to do naczepy, zmieniłem nazwy obie na bcp.dds i bcp.tobj i to mi działa jak najbardziej.
Ale problem się pojawia przy zmianie koloru w programie Paint.NET pliku empty.dds . Chciałem mieć kolor Magic Bordo z Actrosa MP4 na naczepie lub coś mniej więcej bardzo zbliżonego. No to otworzyłem kolor bordo, który chciałem mieć i przeniosłem go na bcp.dds po czym zapisałem. Po włączeniu gry naczepa została taka jak była czyli biała zwykła mimo, że bcp.dds miałem w kolor bordowy.
Jak to rozwiązać? Jest jakiś sposób na plik .tobj nie używając zmodeler'a?
Próbowałem programem TOBJ Edit, ale wyskakiwał błąd w konsoli i naczepa była fioletowa.