17-06-2017, 11:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2017, 11:49 przez OgułemCałeTe.)
To teraz pytanie po 1 nie mogę otworzyć matów ponieważ otwierają mi się domyślnie w microsoft Ofice Acces i nie da się "otworzyć jako" nie wiem co z tym zrobić
Poza tym jak mam zmienić te maty żeby było prawidłowo ?
EDIT jednak sobie poradziłem z otworzeniem tego tutaj masz moje maty
1.Kolor skina
material : "eut2.dif.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/volvo_fh16_2009/skinas.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 0.74902 , 0.74902 , 0.74902 }
specular : { 0.454902 , 0.454902 , 0.454902 }
shininess : 63
add_ambient : 0
aux[1] : { 0 , 0 }
}
2.Tu są te białe światła
material : "eut2.glass" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/glass_ex.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
texture_name[1] : "texture_reflection"
diffuse : { 0.74902 , 0.74902 , 0.74902 }
specular : { 0.0509804 , 0.0509804 , 0.0509804 }
shininess : 95
tint : { 1 , 1 , 1 }
tint_opacity : -0.01
add_ambient : 0
env_factor : { 3 , 3 , 3 }
}
Co mogę w nich pozmieniać ?
Poza tym jak mam zmienić te maty żeby było prawidłowo ?
EDIT jednak sobie poradziłem z otworzeniem tego tutaj masz moje maty
1.Kolor skina
material : "eut2.dif.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/volvo_fh16_2009/skinas.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 0.74902 , 0.74902 , 0.74902 }
specular : { 0.454902 , 0.454902 , 0.454902 }
shininess : 63
add_ambient : 0
aux[1] : { 0 , 0 }
}
2.Tu są te białe światła
material : "eut2.glass" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/glass_ex.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
texture_name[1] : "texture_reflection"
diffuse : { 0.74902 , 0.74902 , 0.74902 }
specular : { 0.0509804 , 0.0509804 , 0.0509804 }
shininess : 95
tint : { 1 , 1 , 1 }
tint_opacity : -0.01
add_ambient : 0
env_factor : { 3 , 3 , 3 }
}
Co mogę w nich pozmieniać ?