22-07-2017, 18:32
W takim wypadku przekonwertuj tylko te modele które ty potrzebujesz. Na stronie tego programu masz parametry które do tego potrzebujesz. Możesz to zrobić poprzez cmd, albo przez plik bat. jak wolisz.
Rozwiązany Pomoc z ZM2
|
22-07-2017, 18:32
W takim wypadku przekonwertuj tylko te modele które ty potrzebujesz. Na stronie tego programu masz parametry które do tego potrzebujesz. Możesz to zrobić poprzez cmd, albo przez plik bat. jak wolisz.
22-07-2017, 18:43
Sory ale w tym jestem zielony.Mogłbyś napisać albo ktoś kto umie opisać jak to zrobić??
22-07-2017, 19:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2017, 19:06 przez Michaleczeq.)
Osobiście używam pliku bat bo lepiej mi nim zarządzać. wystarczy że sobie stworzysz dowolny plik tekstowy i zmienisz mu rozszerzenie na .bat
Co do zawartości łap to: Kod: @echo off title to po prostu nazwa okienka - można to równie dobrze pominąć :: to komentarze których program nie czyta. (nie jestem programistą więc mogę coś pochrzanić w nazewnictwie) wartości "set" definiują daną wartość (co ma przyjmować) %wartość% służy do wywołania jej. W ten sposób można sobie kilka modów/folderów ustawić jako wartości "base" - przydatne gdy np jakiś model korzysta i z zasobów swoich, i z podstawki gry i z np. DLC
22-07-2017, 19:19
Pisać mam te cd Ścieżka do pliku exe tego programu,jak pisać scieżke do moda.Coś takiego dokumenty/mods/man tga? Co zrobić jak mam więcej dlc,pisać tak samo jak do tego Francji i np Going East?Trochę to skomplikowane :/ Możne spróbawać jakoś naprawić to aby dało się ten plik base rozpakować.Z tego co pamiętam to pisało się coś w CMD chyba czy jakoś tak,albo był taki pliczek.
22-07-2017, 19:37
...
"Dodatkowe foldery z potrzebnymi plikami" - niektóre mody np na akcesoria wymagają posiadania DLC jakiegoś - wtedy dopiero takie coś wykorzystuje się. Jeżeli mod tego nie wymaga - pomiń to - tylko ważne byś w tych "parametrach" tego nie używał. Pełna ścieżka to np. "C:\Users\uzytkownik\Documents\Euro Truck Simulator 2" Co do tego "cd" to np. tak (zależy gdzie masz ten plik converter_pix.exe): cd D:\ETS Modowanie\ConverterPIX- 8456ce\bin\win_x86
22-07-2017, 19:56
Dobra,kolejna rzecz to ten wpis:converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu
converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu * converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu nazwa_animacji Mam podać ścieżkę do wypakowanego moda czy do spakowanego.Gdy już to zrobię to co z tym dalej robić?
22-07-2017, 20:04
To są odniesienia do modelu np /vehicle/truck/volvo_fh16/truck (gdzie truck to nazwa pliku modelu bez rozszerzenia).
Jeżeli chcesz kilka modeli na raz przekonwertować - dodajesz kolejną taką linijkę i zmieniasz model, jeżeli tylko 1 - resztę wywalasz. Do folderów z modem - czyli rozpakowane. Na spakowanych nie testowwałem.
26-07-2017, 13:44
Zrobiłem tak.Jak możesz to napisz czy dobrze czy coś jeszcze dodać i co robić jeżeli jest dobrze.Zdjęcie:http://pokazywarka.pl/6dxpyr/
26-07-2017, 21:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2017, 21:39 przez Michaleczeq.)
źle:
Po pierwsze - dałeś odniesienia do plików i archiw, a miałeś do wypakowanych plików. (np. nie do archiwum base.scs, a do folderu do którego jest on WYPAKOWANY) Po drugie - dałeś wszędzie ścieżki do modeli a ja napisałem "Do folderów z modem - czyli rozpakowane." - czyli wszędzie gdzie masz "set ..." masz źle ustawione. Lepiej pokaże jak ja to mam, a ty se jeszcze raz, na podstawie tego zobacz. w Linijce 3 mam ścieżkę do folderu z programem - to wygląda u cb ok o ile masz takie same foldery jak ustawiłeś W linijkach 5 i 6 mam ścieżkę do wypakowanych "modów" (w wypadku mapy PR jest kilka archiw więc mam to zrobione/podzielone tak) W Linijce 7 mam ścieżkę do wypakowanego folderu base gry dla danej wersji W Linijce 8 mam ścieżkę gdzie stworzy nowe pliki w nowym formacie. Tutaj nie wstawiaj linków do już gotowych folderów z plikami a rób na czystych czyli np. dodatkowo folder "man_pmx" itd. itp. W Linijce 9 mam ścieżkę do DLC FR ponieważ model który chce otworzyć w blenderze korzysta z tego DLC (a tak dokładniej to z niego jest) Potem w 11 to wszystko ze sobą łączę bym nie miał tyle napchane w każdej linijce No i linia 17 to katalog wewnętrzny do danego modelu (i przypominam jeszcze raz - nazwa modelu na końcu bez końcówki/rozszerzenia. sama nazwa). Jeżeli chodzi o ciągniki (ich animacje) to po prostu po całej linijce dodajesz "*" tak jak pokazałem wcześniej. W twoim przypadku powinno być tam: /vehicle/truck/man_tga/truck * W tym niema kompletnie nic trudnego. Ogromnie to ułatwia życie, bo inaczej musisz to wszystko co tutaj jest wpisywać ręcznie bądź całe paczki konwertować zamiast konkretnych modeli |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Pomoc drogowa | 6 | 1,935 |
01-11-2018, 00:19 Ostatni post: |
||
Pomoc z modyfikacją silników | 2 | 1,050 |
12-05-2018, 20:16 Ostatni post: |
||
Pomoc ze światłami | 2 | 1,061 |
15-10-2017, 23:58 Ostatni post: |
||
Rozwiązany Pomoc z grą na 1.28 | 32 | 6,235 |
30-08-2017, 15:38 Ostatni post: |
||
Pomoc z akcesorium na pinezkę | 0 | 779 |
14-08-2017, 18:48 Ostatni post: |