29-07-2017, 18:00
No to skoro już to masz z głowy, to wracasz do konwertera a dokładniej tego bata. Jak jego poprawisz, wyeksportuje ci modele to tylko importujesz do blendera i robisz
Rozwiązany Pomoc z ZM2
|
29-07-2017, 18:00
No to skoro już to masz z głowy, to wracasz do konwertera a dokładniej tego bata. Jak jego poprawisz, wyeksportuje ci modele to tylko importujesz do blendera i robisz
30-07-2017, 11:34
Dobrze.Dodaję status mych prac xd.Pewnie coś źle zrobiłem :/ Zdjęcia:http://pokazywarka.pl/ktk0dk/
31-07-2017, 20:11
Po pierwsze co mi się rzuca w oczy - zła ścieżka w "cd" - do poprawy
W sumie wartość eut2_fr nie jest ci potrzebna. Teraz tylko ustawić odpowiednią ścieżkę dla modelu/modeli niżej i tyle. Niepotrzebne linie sobie tam usuń.
31-07-2017, 22:03
Ale ten man od Madstera używa dlc akcesoria.To mogę usunąć tę linijkę?
PS:A jak dodać te liniki do medlu te 3 na dole bo trochę nie ogarniam?
31-07-2017, 22:26
1. może używa, ale pytanie - czy są one integralną częścią modelu? - czytaj nie da się ich sprzedać itd? - prawdopodobnie nie.
2. Tak jak tam pisze czyli np. /vehicle/truck/man_tgx/truck *
12-08-2017, 12:38
converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu
converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu * converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu nazwa_animacji Jeszcze nie wiem jak to napisać.Wiem pierwszą że to ścieżka do modelu czyli np. mantga\truck.Ale te 2 pozostałe?
14-08-2017, 18:16
to są 3 przykłady jak może wyglądać ścieżka do modelu.
Pierwszy to przykład ścieżki do samego modelu Drugi to przykład ścieżki do modelu + wszystkich animacji Trzeci to przykład ścieżki do modelu i konkretnej animacji. Nie wiem jak to jest w wypadku ciągnika (czy można bez animacji, czy muszą być) więc polecam drugą opcję. Czyli wywal linijkę pierwszą i trzecią a zostaw drugą a w miejsce tej ścieżki wstaw wewnętrzną ścieżkę do modelu np. /vehicle/truck/.../truck *
14-08-2017, 18:34
Okej.Wydaję mi się że wszystko jest ok.Dla pewności umieszczam screeny.Pytanie.Co robić dalej?
http://pokazywarka.pl/uobq5m/
14-08-2017, 18:52
Jeszcze źle. Po to podawałeś wyżej ścieżkę do moda byś teraz w linijce z converter_pix nie podawał jej. Tutaj ma być tylko WEWNĘTRZNA ścieżka - wewnętrzna czyli ta co się zaczyna od archiwum - w tym wypadku folder /vehicle/ - bez tego początku C:/ ...
Inna sprawa - eut2_fr - jeżeli z niej nie korzystasz - wywal to. Jeżeli to zrobisz musisz wywalić automatycznie również "-b %eut2_fr%" z parametrów |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Pomoc drogowa | 6 | 1,935 |
01-11-2018, 00:19 Ostatni post: |
||
Pomoc z modyfikacją silników | 2 | 1,050 |
12-05-2018, 20:16 Ostatni post: |
||
Pomoc ze światłami | 2 | 1,061 |
15-10-2017, 23:58 Ostatni post: |
||
Rozwiązany Pomoc z grą na 1.28 | 32 | 6,235 |
30-08-2017, 15:38 Ostatni post: |
||
Pomoc z akcesorium na pinezkę | 0 | 779 |
14-08-2017, 18:48 Ostatni post: |