A
Aby gra domyślnie zapisywała wszystko na innej partycji i całkiem nowym folderze należy:
a) Utworzyć sobie skrót do gry (albo z pliku 32-bit albo z pliku 64-bit - odpowiednie pliki uruchamiające grę są w katalogu 'bin' )
b) Utworzyć nowy folder na partycji docelowej gdzie chcesz trzymać cały katalog z modami/zapisami..itd dla ETS2 (nie koniecznie tej samej gdzie macie zainstalowaną grę - a nawet lepiej całkiem innej partycji)
np. na partycji "D" tworzymy folder o nazwie "MojeETS2" i do niego przenosimy cały folder z dokumentów "Euro Truck Simulator 2"
Na skrócie gry klikamy PPM i wybieramy 'właściwości"
W oknie "element docelowy" po podanej całej ścieżce (po znaku cudzysłów) dajemy spacje (przerwę) i wpisujemy taką komendę: (zmieniając wedle potrzebi litere partycji i nazwe katalogu)
Od teraz gra odczytuje i zapisuje wszystko z tego katalogu.
Jesli chcemy korzystać z dotychczasowych danych zapisanych do tej pory standardowo w Dokumentach, należy wszystkie katalogi z profilami, modami itd przenieść na tą partycję i do tego nowego katalogu.
Konkretnie jak wspomniałem to przenosimy z dokumentów cały katalog "Euro Truck Simulator 2" do tego katalogu MojeETS2 na partycji D.
UWAGA:
Grę uruchamiamy tylko z tego nowo utworzonego skrótu , gdzie podaliśmy nową ścieżkę i gdzie mamy już przeniesione wszystkie dane z dokumentów.
W innym przypadku gra ponownie będzie wczytywała i zapisywała wszystie dane z domyślnego katalogu z Dokumentów , a jesli w dokumentach już nic nie masz (bo przeniosłeś) to po prostu zawoła klucz jak przy pierwszym uruchomieniu gry.
Dobrze jest więc zmienic sobie nazwę skrótu na dowolną ale dopisując litere partycji dla orientacji.
Tak można mieć kilka różnych profili (a nawet wersji gry) w całkiem innych, róznych miejscach - tylko do każdego trzeba osobno tworzyć odpowiedni skrót z odpowiednią ścieżką w komendzie.
Aby gra domyślnie zapisywała wszystko na innej partycji i całkiem nowym folderze należy:
a) Utworzyć sobie skrót do gry (albo z pliku 32-bit albo z pliku 64-bit - odpowiednie pliki uruchamiające grę są w katalogu 'bin' )
b) Utworzyć nowy folder na partycji docelowej gdzie chcesz trzymać cały katalog z modami/zapisami..itd dla ETS2 (nie koniecznie tej samej gdzie macie zainstalowaną grę - a nawet lepiej całkiem innej partycji)
np. na partycji "D" tworzymy folder o nazwie "MojeETS2" i do niego przenosimy cały folder z dokumentów "Euro Truck Simulator 2"
Na skrócie gry klikamy PPM i wybieramy 'właściwości"
W oknie "element docelowy" po podanej całej ścieżce (po znaku cudzysłów) dajemy spacje (przerwę) i wpisujemy taką komendę: (zmieniając wedle potrzebi litere partycji i nazwe katalogu)
Kod:
-homedir D:\MojeETS2
Od teraz gra odczytuje i zapisuje wszystko z tego katalogu.
Jesli chcemy korzystać z dotychczasowych danych zapisanych do tej pory standardowo w Dokumentach, należy wszystkie katalogi z profilami, modami itd przenieść na tą partycję i do tego nowego katalogu.
Konkretnie jak wspomniałem to przenosimy z dokumentów cały katalog "Euro Truck Simulator 2" do tego katalogu MojeETS2 na partycji D.
UWAGA:
Grę uruchamiamy tylko z tego nowo utworzonego skrótu , gdzie podaliśmy nową ścieżkę i gdzie mamy już przeniesione wszystkie dane z dokumentów.
W innym przypadku gra ponownie będzie wczytywała i zapisywała wszystie dane z domyślnego katalogu z Dokumentów , a jesli w dokumentach już nic nie masz (bo przeniosłeś) to po prostu zawoła klucz jak przy pierwszym uruchomieniu gry.
Dobrze jest więc zmienic sobie nazwę skrótu na dowolną ale dopisując litere partycji dla orientacji.
Tak można mieć kilka różnych profili (a nawet wersji gry) w całkiem innych, róznych miejscach - tylko do każdego trzeba osobno tworzyć odpowiedni skrót z odpowiednią ścieżką w komendzie.