05-05-2019, 19:31
Prawdopodobnie zauważyliście, że w ostatnich aktualizacjach sygnalizacje drogowe w ATS uległy znacznym ulepszeniom. Od czerwca ubiegłego roku nasz dział badawczy rozpoczął prace nad tym projektem, ale było kilka problemów, które musieliśmy rozwiązać. Jednym z głównych problemów było znalezienie systemu dla amerykańskich świateł drogowych w naszej grze, ponieważ istnieje wiele różnic w każdym stanie, regionie i miastach. MUTCD definiuje wytyczne dla całych Stanów Zjednoczonych, ale w momencie gdy każdy stan może je dostosować, łatwo jest zauważyć gdzie leży problem. Zgodziliśmy się pójść na kompromisu i wybrać tylko te najczęściej używane (co oznacza ponad połowiczne pokrycie), które to zostaną wykorzystane i zaimplementowane w naszej grze.
![[Obrazek: 002.jpg]](https://1.bp.blogspot.com/-NPW4VvshFHE/XMsGUcCnFgI/AAAAAAAAC_U/Hc2gKUeBBFQdOX_T9SoVpivETn0p5zKcgCLcBGAs/s1600/002.jpg)
Masowa wymiana starych świateł spowodowała (nie)oczekiwany rezultat jakim było popsucie praktycznie każdego skrzyżowania w ATS. Sygnalizacje kolidujące z innymi obiektami, znaki i tabliczki z nazwami ulic znajdujące się w bardzo zabawnych miejscach ... dobre czasy (szczególnie dla naszych projektantów map, którzy musieli naprawić ten cały bałagan).
![[Obrazek: 004.jpg]](https://4.bp.blogspot.com/-47L6Z8FwVkk/XMsGVOrkOeI/AAAAAAAAC_c/TmOXyia3Kx8nDgM4BOkMnsIQowgZVPwYwCEwYBhgL/s1600/004.jpg)
Ale ostatecznie udało nam się przezwyciężyć te problemy, i wraz z aktualizacją 1.35, każdy stan (CA, NV, AZ, NM, OR a także nadchodzący WA) będzie miał prawdziwe unikalne światła. Oznacza to, że możecie teraz cieszyć się jeszcze bardziej autentycznymi drogami, z większą ilością opcji dostępnych na potrzeby przyszłych nowości, takich jak mrugająca żółta strzałka.
![[Obrazek: 006.jpg]](https://3.bp.blogspot.com/-G9UOC1wYhmw/XMsGVs7xhdI/AAAAAAAAC_g/N5Zchex78ZkCDuCnvyNfpIOwZB8Q0wExgCEwYBhgL/s1600/006.jpg)
![[Obrazek: 001.jpg]](https://4.bp.blogspot.com/-bB_7L7gbKVQ/XMsGUdBIOvI/AAAAAAAAC_Q/sHwKFQOBc4Ml9UpZZiLV01H5P68B5IN4wCLcBGAs/s1600/001.jpg)
![[Obrazek: 002.jpg]](https://1.bp.blogspot.com/-NPW4VvshFHE/XMsGUcCnFgI/AAAAAAAAC_U/Hc2gKUeBBFQdOX_T9SoVpivETn0p5zKcgCLcBGAs/s1600/002.jpg)
Masowa wymiana starych świateł spowodowała (nie)oczekiwany rezultat jakim było popsucie praktycznie każdego skrzyżowania w ATS. Sygnalizacje kolidujące z innymi obiektami, znaki i tabliczki z nazwami ulic znajdujące się w bardzo zabawnych miejscach ... dobre czasy (szczególnie dla naszych projektantów map, którzy musieli naprawić ten cały bałagan).
![[Obrazek: 003.jpg]](https://1.bp.blogspot.com/-nY3xLVPLYYA/XMsGUUwaVgI/AAAAAAAAC_Y/x3SzOeuVwIYFE8PC4c6iUUQFiWOYf1zbQCEwYBhgL/s1600/003.jpg)
![[Obrazek: 004.jpg]](https://4.bp.blogspot.com/-47L6Z8FwVkk/XMsGVOrkOeI/AAAAAAAAC_c/TmOXyia3Kx8nDgM4BOkMnsIQowgZVPwYwCEwYBhgL/s1600/004.jpg)
Ale ostatecznie udało nam się przezwyciężyć te problemy, i wraz z aktualizacją 1.35, każdy stan (CA, NV, AZ, NM, OR a także nadchodzący WA) będzie miał prawdziwe unikalne światła. Oznacza to, że możecie teraz cieszyć się jeszcze bardziej autentycznymi drogami, z większą ilością opcji dostępnych na potrzeby przyszłych nowości, takich jak mrugająca żółta strzałka.
![[Obrazek: 005.jpg]](https://4.bp.blogspot.com/-7KZHKZpZLGI/XMsGVoBpDcI/AAAAAAAAC_k/PG61M8g4_hkqRYOxXKWmgq3XClzip8GjgCEwYBhgL/s1600/005.jpg)
![[Obrazek: 006.jpg]](https://3.bp.blogspot.com/-G9UOC1wYhmw/XMsGVs7xhdI/AAAAAAAAC_g/N5Zchex78ZkCDuCnvyNfpIOwZB8Q0wExgCEwYBhgL/s1600/006.jpg)
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.