(15-03-2018, 19:36)JanuszC32 napisał(a): Dobra, to skoro pierwsza część już za nami to zostaje to ciekawsze Musisz sobie przygotować teksturę z czymkolwiek, co chcesz, żeby znajdowało się na tabliczce a następnie nałożyć ją na ten prostokąt czy jak to tam wygląda Krok po kroku (oprócz przygotowania tekstury) będzie to jakoś tak:
1. Tworzysz sobie nowy materiał i ustawiasz w nim teksturę którą przygotowałeś
2. Zaznaczasz tę płaską powierzchnię (np. narzędziem Separated) i nakładasz na nią wcześniej utworzony materiał
3. Klikasz PPM na zaznaczony obiekt Mapping>Edit UV, a następnie zaznaczasz takie opcje "Generate new" i"From world XYZ", resztę zostawiasz tak jak jest
4. Zmieniasz widok na UV Mapper, klikasz "Materials" i wybierasz ten materiał, który utworzyłeś (zasadniczo i tak tylko on powinien być dostępny)
5. Używając narzędzi Move, Rotate i Scale dopasowujesz mapowanie tego płaskiego prostokąta do tekstury
6. Powinno być cacy
Siedziałem nad tym i siedziałem, ale jestem zbyt nerwowy do takiej roboty, znalazłem jeszcze jakieś zagraniczne poradniki na youtubie, ale moje umiejętności nie są jeszcze na wystarczającym poziomie.
Chyba jestem skazany na jazdę bez tabliczek, ale bardzo dziękuję za pomoc Janusz i przepraszam za stracony czas.
Można zamknąć