20-07-2014, 02:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2014, 03:07 przez D.J.TUNING.)
1. Marka: Mercedes-Benz
2. Model: Actros 1860 (MP III)
3. Nr. rejestracyjny: S1 DAWID
4. Właściciel: ja
5. Firma: DJT TRANSPORT
6. Kierowca: ja
7. Rok produkcji: 2012
8. Silnik: 1860 V8 BlueTec 5
9. Typ pojazdu (ciągnik siodłowy, zestaw, itp.): ciągnik siodłowy/zestaw
10. Kilka słów o pojeździe:
Mój Actros został zakupiony jako nowy w październiku 2012, od tamtej pory dzielnie służy w mojej firmie Początkowo miał silnik V6 i jeżdził na długich trasach z ciężkim ładunkiem (koparki, ładowarki, materiały budowlane itd).
W pewnym momencie zdecydowałem się na swap silnika na inne V6 o większej mocy. Wraz z przejechanymi kilometrami coraz częściej podejmowałem ładunki niebezpieczne Pewnego dnia zaprzyjaźniony serwis Mercedesa ze Stuttgartu zaoferował nowego Actrosa 1860, który uległ zniszczeniu w trakcie transportu... Mimo poważnie uszkodzonej kabiny miał silnik i układ napędowy w stanie idealnym toteż mój Actros zyskał nowy silnik i układ napędowy z gwarancją. W 2014 zdecydowałem się na zmianę koloru z szarego na customowy Aqua Serenity W przyszłości planuję dodanie grafik na kabinę, pozatym przygotowanie customowych kolejnych naczep
Obecnie Actros pełni głównie funkcje reprezentacyjne stąd jeżdzi głównie na krótkich trasach Myślę, że nie zamienię go na Actrosa MP IV
11. Zdjęcia pojazdu (zgodne z regulaminem):
[Obrazek: xj75pxobte6c.jpg]
[Obrazek: ubqjxyo7pbsp.jpg]
[Obrazek: 2g2eh7pctj99.jpg]
[Obrazek: uvw3ezfke9jk.jpg]
[Obrazek: ftqndmdbxrh.jpg]
2. Model: Actros 1860 (MP III)
3. Nr. rejestracyjny: S1 DAWID
4. Właściciel: ja
5. Firma: DJT TRANSPORT
6. Kierowca: ja
7. Rok produkcji: 2012
8. Silnik: 1860 V8 BlueTec 5
9. Typ pojazdu (ciągnik siodłowy, zestaw, itp.): ciągnik siodłowy/zestaw
10. Kilka słów o pojeździe:
Mój Actros został zakupiony jako nowy w październiku 2012, od tamtej pory dzielnie służy w mojej firmie Początkowo miał silnik V6 i jeżdził na długich trasach z ciężkim ładunkiem (koparki, ładowarki, materiały budowlane itd).
W pewnym momencie zdecydowałem się na swap silnika na inne V6 o większej mocy. Wraz z przejechanymi kilometrami coraz częściej podejmowałem ładunki niebezpieczne Pewnego dnia zaprzyjaźniony serwis Mercedesa ze Stuttgartu zaoferował nowego Actrosa 1860, który uległ zniszczeniu w trakcie transportu... Mimo poważnie uszkodzonej kabiny miał silnik i układ napędowy w stanie idealnym toteż mój Actros zyskał nowy silnik i układ napędowy z gwarancją. W 2014 zdecydowałem się na zmianę koloru z szarego na customowy Aqua Serenity W przyszłości planuję dodanie grafik na kabinę, pozatym przygotowanie customowych kolejnych naczep
Obecnie Actros pełni głównie funkcje reprezentacyjne stąd jeżdzi głównie na krótkich trasach Myślę, że nie zamienię go na Actrosa MP IV
11. Zdjęcia pojazdu (zgodne z regulaminem):
[Obrazek: xj75pxobte6c.jpg]
[Obrazek: ubqjxyo7pbsp.jpg]
[Obrazek: 2g2eh7pctj99.jpg]
[Obrazek: uvw3ezfke9jk.jpg]
[Obrazek: ftqndmdbxrh.jpg]