26-02-2019, 18:33
Witaj, otóż nie wiem czy tak to się zwie czy nie, ale trudno. Otóż problem taki jak na foto, chodzi o tą czarną ramkę, ktoś wie jak to zlikidować? Dzięki za każdą wskazówkę :)
Własny glob
|
26-02-2019, 18:33
Witaj, otóż nie wiem czy tak to się zwie czy nie, ale trudno. Otóż problem taki jak na foto, chodzi o tą czarną ramkę, ktoś wie jak to zlikidować? Dzięki za każdą wskazówkę :)
26-02-2019, 21:11
Podejrzewam że jest to nieodłączna część tego modelu, i że nie da się tego wywalić bez ingerencji w model.
27-02-2019, 19:26
Tzn wybieram plik odpowiedni co do tego, tj z tekstura i po prostu jak robię białe tło i wklejam logo czy po prostu robię coś innego, to robi się taka czarna ramka, i tylko w tym rodzaju globu i jest jeszcze taki jeden dłuższy do starszego modelu scanii ale też jest z ramką, a z kolei na trzecim rodzaju globu już tej ramki nie ma :/
27-02-2019, 22:13
W takim wypadku jest to po prostu część modelu i jeżeli chciałbyś się tego pozbyć, to bez edycji tego modelu akcesorium się nie obejdzie.
01-03-2019, 16:56
Hmmm, da się jakoś to tak prosto ogarnąć? ;> Albo jakieś wskazówki w czym grzebać etc?
01-03-2019, 19:21
Blender oraz GIMP/Photoshop.
Chodzi o fakt, że trzeba model załadować do programu do edycji modeli 3D i zmienić wygląd tego elementu poprzez zmianę materiału / tekstury. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Własny prefab na dworcach autobusowych | 5 | 1,154 |
19-04-2018, 14:51 Ostatni post: |