23-07-2018, 21:46
Ech, żebym ja umiał chociaż w 1/10 modelować tak jak Ty, ile to by mi możliwości stworzyło, zazdroszczę talentu!
szpachlarz Kazan
|
23-07-2018, 21:46
Ech, żebym ja umiał chociaż w 1/10 modelować tak jak Ty, ile to by mi możliwości stworzyło, zazdroszczę talentu!
23-07-2018, 21:47
23-07-2018, 22:07
24-07-2018, 23:35
No i nadszedł ten moment kiedy naczepa jest już prawie skończona(90%). Zostało poprawienie między łapami, dodanie kabli w wersji rozciągniętej oraz dokończyć ryflowany metal. Wielkie podziękowania należą się z mojej strony Olkowi, który zrobił mi render oraz co nieco poprawił naczepę. Jeszcze zostało mu poprawienie ryflowanego metalu bo mój był zbyt obciążający. Może uda mi się w tym tygodniu to do gry wrzucić
25-07-2018, 23:03
Kurcze, gdyby nie to, że jest tak czysta a w tle widać całe nic, to mógłbym uwierzyć że to zdjęcie a nie render
Co do renderu to ogólnie spoko, ale myślę że mógłbyś popracować trochę nad ekspozycją świetlną i nad cieniowaniem. Render jest odrobinę za ciemny, w szczególności elementy odpowiadające za generowanie światła, czyli np niebo. Jeśli chodzi o cienie to naczepa sprawia wrażenie lewitującej - nie widać wyraźnego styku elementów naczepy z podłożem. Wyćwiczysz to i będzie miodzio
@kazan1234 odnośnie normalmap: Ty i 13586193 spalonych kart graficznych lubicie 3D
A tak na serio to robienie 3D każdego wybrzuszenia spowoduje, że nawet GTX Titan będzie miał zadyszkę renderując to. Głównym obciążeniem dzisiaj są shadery i złożoność siatki modelu. Normalmapa jako shader zjada ZNACZNIE mniej mocy obliczeniowej od każdego wybrzuszenia dosłownie. Dodatkowo ujmując to najprościej warto się zastanowić czy faktyczne wypuklenia będą w ogóle widoczne i dawały jakąkolwiek przewagę nad normalmapą Jednak osobiście nie mam nic do takiego podejścia, mówię to z perspektywy osoby, która wie jak render pipeline działa w silnikach gier BTW: Jeśli to model tylko do renderów to nie mam nic przeciwko jakość górą, jednak jak chcesz dodać to do gry jakiejś normalmapy twoim przyjacielem |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|