15-05-2012, 16:54
Konwert ciężarówki z ETS do GTS
Na początku należy otworzyć plik ciężarówki znajdujący się w katalogu definition, niech będzie to volvo_fh16_a. Otwieramy owy plik notatnikiem i odnajdujemy linijki:
sdata_ext: sound.0.ext
sdata_int: sound.0.int
Jako, że jest to Volvo, zamieniamy wartość liczbową na
sdata_ext: sound.volvo.ext
sdata_int: sound.volvo.int
Kolejno odnajdujemy linijki
game_points: 4
vehicle_class: 1
Usuwamy je. Po tych czynnościach zapisujemy plik i wychodzimy z niego. Tworzymy plik .scs z ciężarówką i już możemy cieszyć się nią w grze GTS
Otóż musisz w zależnośći jakie auto podmieniasz, czy będzie to daf,scania,man,volvo,renault,mercedes bądź iveco dokleić taką linijkę:
brand: @@trk_volvo_brand@@
Tutaj akurat jest dla Volva zgodnie z poradnikiem, jednak w przypadku innych ciężarówek jest to kwestia zmiany nazwy. Owa linijka ma być bezpośrednio pod linijką:
name: @@trk_volvo_fh16_a@@
Poradnik by Artek.
Na początku należy otworzyć plik ciężarówki znajdujący się w katalogu definition, niech będzie to volvo_fh16_a. Otwieramy owy plik notatnikiem i odnajdujemy linijki:
sdata_ext: sound.0.ext
sdata_int: sound.0.int
Jako, że jest to Volvo, zamieniamy wartość liczbową na
sdata_ext: sound.volvo.ext
sdata_int: sound.volvo.int
Kolejno odnajdujemy linijki
game_points: 4
vehicle_class: 1
Usuwamy je. Po tych czynnościach zapisujemy plik i wychodzimy z niego. Tworzymy plik .scs z ciężarówką i już możemy cieszyć się nią w grze GTS
Otóż musisz w zależnośći jakie auto podmieniasz, czy będzie to daf,scania,man,volvo,renault,mercedes bądź iveco dokleić taką linijkę:
brand: @@trk_volvo_brand@@
Tutaj akurat jest dla Volva zgodnie z poradnikiem, jednak w przypadku innych ciężarówek jest to kwestia zmiany nazwy. Owa linijka ma być bezpośrednio pod linijką:
name: @@trk_volvo_fh16_a@@
Poradnik by Artek.