29-11-2018, 06:55
Kiedy nie było żadnych ogłoszeń o Becie dla American Truck Simulator, niektórzy z Was obawiali się, że całą naszą miłość dostaje Euro Truck Simulator 2. Tak to prawda, że ETS2 bardzo potrzebował aktualizacji by umożliwić nam wydanie Beyond The Baltic Sea, ale ATS ma coś więcej, co potrzebowało nieco czasu by mogło opuścić nasz warsztat. Jesteśmy dumni mogąc dostarczyć Wam aktualizację open beta 1.33 dla ATS, upakowaną nowościami!
Jako odpowiednik naczep HCT w Europie, ATS 1.33 oferuje podwójne naczepy Turnpike (do 100 stóp). Naczepy te są dość trudne w obsłudze - w rzeczywistości są one używane tylko na określonych drogach zbudowanych w celu spełnienia ich ograniczeń. W tej chwili, są one w naszej grze dozwolone tylko w Nevadzie. Nie znajdziesz zleceń związanych z podwójnymi naczepami typu "turnpike" na rynku frachtu lub szybkich zleceniach. Jedynym sposobem na ich wykorzystanie jest kupienie ich (tak jak w przypadku HCT w Euro Truck 2), aby nowi gracze nie byli narażeni na wyzwania wykraczające poza ich poziom umiejętności.
Jest jedna wyjątkowa (i tymczasowo wyłączna) nowa funkcja w ATS 1.33 - objazdy. Potrzebowaliśmy nieco czasu i skupienia, by dokładnie przyjrzeć się im wewnętrznie, przed publicznymi testami i właśnie dlatego unikaliśmy tworzenia otwartych bet dla obu gier w tym samym czasie.
Celem tej funkcji jest wprowadzenie odrobiny niepewności w planowaniu waszych tras. Świat w naszych grach jest bardzo przewidywalny, podczas gdy w rzeczywistości kierowca ciężarówki nie może brać wszystkiego za pewnik. Chcieliśmy, aby nasi gracze musieli czasami improwizować, dlatego narodziła się koncepcja objazdów.
Od czasu do czasu możecie natrafić przed sobą na zablokowaną drogę, możliwe że z policjantem kierującym ruch na inną, zmuszając was do ponownego zaplanowania trasy. Możecie też sięgnąć w głąb pamięci w poszukiwaniu innej opcji dotarcia do celu, jeżeli jesteście tak zaciekli, że nie używacie GPS'a. Zawsze będzie zagwarantowany sposób dostarczenia ładunku. Ale czasami może to zająć więcej czasu, niż byłoby wam wygodniej, lub uniemożliwić wam postój na stacji, na której planowaliście zatankować i odpocząć. Objazdy dodają nieco adrenaliny do pracy kierowcy.
Pomyślcie o tej nowości jako "pierwszym etapie" i przekażcie nam swoją opinię. Mamy nadzieję, że docenicie naszą ambicję by urozmaicić świat naszych gier tak, aby był on bardziej żywy i dynamiczny.
Dla tych z Was spragnionych nowego asfaltu dodaliśmy pierwszy segment OR-140. Znajdował się on na naszej liście życzeń dla Oregonu, a teraz nadrabiamy zaległości. Wiemy, jak ważna jest ta droga (pod względem transportowym) i jej znaczenie jako "skrótu", pozwalając uniknąć długiej podróży przez USA-20 lub przez Kalifornię. Sekcja, którą dziś otwieramy, łączy Lakeview i Klamath, przyszła jej rozbudowa, którą rozważamy, powinna dotrzeć do Nevady.
Kolejnymi nowościami na liście zmian są rzeczy, które wprowadziliśmy już w ETS2 1.33. Być może zauważyliście je w naszym wideo z aktualizacją 1.33.
Profile oparte na chmurze Steam uzyskały bardzo pozytywną reakcję. Zapisanie gry w "chmurze" może zapobiec potencjalnej utracie waszych profili z powodu awarii komputera lub podczas zmiany urządzenia. Pozwoli to również na grę na wielu komputerach bez konieczności noszenia ze sobą pendrive'a.
Szablony skonfigurowanych ciężarówek i przyczep wielokrotnego użytku również otrzymały bardzo ciepłe powitanie, ponieważ życie dużego menedżera floty stało się o wiele łatwiejsze. Mamy kilka pomysłów, które pozwolą nam jeszcze lepiej wykorzystać tę funkcję w przyszłości, ale wierzymy, że już w obecnej formie będzie to świetny sposób na oszczędzanie czasu dla wielu graczy.
Drobne zmiany obejmują lepsze zachowanie kropli deszczu na przedniej szybie, tasowanie muzyki i lokalizację nazw stanów (krajów).
Dla osób mających problemy z migającymi światłami dodaliśmy nowe cvar. Wypróbuj inne ustawienia, pisząc g_disable_beacons 0/1/2 w konsoli. Mamy nadzieję, że jedno z nich wam przypasuje.
(red. 0 - mrugające światła i odbicia na terenie; 1 - tylko mrugające światła bez odbić; 2 - światła świecące ciągłym światłem bez odbić)
Cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "American Truck Simulator" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.33 public beta. Hasło nie jest wymagane.
Jako odpowiednik naczep HCT w Europie, ATS 1.33 oferuje podwójne naczepy Turnpike (do 100 stóp). Naczepy te są dość trudne w obsłudze - w rzeczywistości są one używane tylko na określonych drogach zbudowanych w celu spełnienia ich ograniczeń. W tej chwili, są one w naszej grze dozwolone tylko w Nevadzie. Nie znajdziesz zleceń związanych z podwójnymi naczepami typu "turnpike" na rynku frachtu lub szybkich zleceniach. Jedynym sposobem na ich wykorzystanie jest kupienie ich (tak jak w przypadku HCT w Euro Truck 2), aby nowi gracze nie byli narażeni na wyzwania wykraczające poza ich poziom umiejętności.
Jest jedna wyjątkowa (i tymczasowo wyłączna) nowa funkcja w ATS 1.33 - objazdy. Potrzebowaliśmy nieco czasu i skupienia, by dokładnie przyjrzeć się im wewnętrznie, przed publicznymi testami i właśnie dlatego unikaliśmy tworzenia otwartych bet dla obu gier w tym samym czasie.
Celem tej funkcji jest wprowadzenie odrobiny niepewności w planowaniu waszych tras. Świat w naszych grach jest bardzo przewidywalny, podczas gdy w rzeczywistości kierowca ciężarówki nie może brać wszystkiego za pewnik. Chcieliśmy, aby nasi gracze musieli czasami improwizować, dlatego narodziła się koncepcja objazdów.
Od czasu do czasu możecie natrafić przed sobą na zablokowaną drogę, możliwe że z policjantem kierującym ruch na inną, zmuszając was do ponownego zaplanowania trasy. Możecie też sięgnąć w głąb pamięci w poszukiwaniu innej opcji dotarcia do celu, jeżeli jesteście tak zaciekli, że nie używacie GPS'a. Zawsze będzie zagwarantowany sposób dostarczenia ładunku. Ale czasami może to zająć więcej czasu, niż byłoby wam wygodniej, lub uniemożliwić wam postój na stacji, na której planowaliście zatankować i odpocząć. Objazdy dodają nieco adrenaliny do pracy kierowcy.
Pomyślcie o tej nowości jako "pierwszym etapie" i przekażcie nam swoją opinię. Mamy nadzieję, że docenicie naszą ambicję by urozmaicić świat naszych gier tak, aby był on bardziej żywy i dynamiczny.
Dla tych z Was spragnionych nowego asfaltu dodaliśmy pierwszy segment OR-140. Znajdował się on na naszej liście życzeń dla Oregonu, a teraz nadrabiamy zaległości. Wiemy, jak ważna jest ta droga (pod względem transportowym) i jej znaczenie jako "skrótu", pozwalając uniknąć długiej podróży przez USA-20 lub przez Kalifornię. Sekcja, którą dziś otwieramy, łączy Lakeview i Klamath, przyszła jej rozbudowa, którą rozważamy, powinna dotrzeć do Nevady.
Kolejnymi nowościami na liście zmian są rzeczy, które wprowadziliśmy już w ETS2 1.33. Być może zauważyliście je w naszym wideo z aktualizacją 1.33.
Profile oparte na chmurze Steam uzyskały bardzo pozytywną reakcję. Zapisanie gry w "chmurze" może zapobiec potencjalnej utracie waszych profili z powodu awarii komputera lub podczas zmiany urządzenia. Pozwoli to również na grę na wielu komputerach bez konieczności noszenia ze sobą pendrive'a.
Szablony skonfigurowanych ciężarówek i przyczep wielokrotnego użytku również otrzymały bardzo ciepłe powitanie, ponieważ życie dużego menedżera floty stało się o wiele łatwiejsze. Mamy kilka pomysłów, które pozwolą nam jeszcze lepiej wykorzystać tę funkcję w przyszłości, ale wierzymy, że już w obecnej formie będzie to świetny sposób na oszczędzanie czasu dla wielu graczy.
Drobne zmiany obejmują lepsze zachowanie kropli deszczu na przedniej szybie, tasowanie muzyki i lokalizację nazw stanów (krajów).
Dla osób mających problemy z migającymi światłami dodaliśmy nowe cvar. Wypróbuj inne ustawienia, pisząc g_disable_beacons 0/1/2 w konsoli. Mamy nadzieję, że jedno z nich wam przypasuje.
(red. 0 - mrugające światła i odbicia na terenie; 1 - tylko mrugające światła bez odbić; 2 - światła świecące ciągłym światłem bez odbić)
Cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "American Truck Simulator" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.33 public beta. Hasło nie jest wymagane.
LISTA ZMIAN:
- Nabywalne podwójne naczepy typu "Turnpike" (wyłącznie w Nevadzie)
- Objazdy
- Dodano drogę OR-140 (wymagane DLC Oregon)
- Możliwość zapisu gry w chmurze Steam
- Szablony skonfigurowanych ciągników i naczep wielokrotnego użytku u dilerów
- Ulepszona fizyka (poprawiono zawieszenie, amortyzację, hamowanie, środki masy)
- Ulepszono zachowanie kropli deszczu na szybach
- Możliwość losowego odtwarzania utworów muzycznych
- Możliwość wyświetlania na mapie przetłumaczonych nazw państw/stanów
- g_disable_beacons (dla osób mających problemy z migającymi światłami, 0/1/2)
- Różne opcje dostosowywania
OSTRZEŻENIE DOT. MODÓW:
- Ze względu na liczbę zmian większość modów będzie wymagała nieco pracy, aby nadrobić zaległości!
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.