23-08-2012, 13:17
dokładnie masz racje tak się robi i w materials editor po nazwie tekstury wpisujesz w nawiasie value ze zdjęcia co dałem powyżej. Jest to lista matów jakie obsługuje zmod . Jednak filtr zawiera błędy i musisz je poprawiać ręcznie.
Pierwszy post również był poprawny ponieważ każda część musi mieć teksturę (w twoim przypadku lusterka mają dwie "prawe" i "lewe")
Podkreślam słowo MUSI bo jeśli nie ma silnik nie pozwoli grze wystarować a nawet zmod wyeksportuje dodając swoją domyślną teksturę.
Wystarczy wiedzieć jakie tekstury znajdują się na lusterku i je podmienić jest to dużo łatwiejsze bo ponownie nie trzeba wykonywać eksportu.
Pierwszy post również był poprawny ponieważ każda część musi mieć teksturę (w twoim przypadku lusterka mają dwie "prawe" i "lewe")
Podkreślam słowo MUSI bo jeśli nie ma silnik nie pozwoli grze wystarować a nawet zmod wyeksportuje dodając swoją domyślną teksturę.
Wystarczy wiedzieć jakie tekstury znajdują się na lusterku i je podmienić jest to dużo łatwiejsze bo ponownie nie trzeba wykonywać eksportu.