11-02-2016, 02:54
Wytłumaczę Ci to na podstawie oryginalnych firm i miast.
Musisz mieć prefab firmy postawiony w obszarze miasta (8+E - stawianie obszaru miasta gdybyś go nie miał). Ważne byś zapamiętał ID tej firmy którą stawiasz. W tym wypadku jest to "31".
Teraz musisz w katalogu "def/company/<nazwa_firmy>/editor" stworzyć plik "<miasto>.sii", gdzie wartości:
<nazwa_firmy> - to nazwa firmy, do której należeć ma stawiana przez ciebie baza, np. "tradeaux". Jeżeli dodajesz nową, to musisz ją odpowiednio porejestrować.
<miasto> - nazwa miasta do którego ta firma ma przynależeć. Np. "poznan.sii"
Plik "<miasto>.sii" wypełniasz w ten sposób:
Teraz po kolei:
.poznan - Można tu wpisać cokolwiek, ale ważne by nie przekroczyć 12 znaków i aby w żadnym pliku w folderze nie było dokładnie tak samo bo wywali konflikt.
poznan - Miasto do którego przynależny firma. Nazwa miasta musi być taka sama jak wartość "city_data:" w "def/city/<miasto>.sii" czyli np. "city_data: city.poznan"
31 - ID prefabu który postawiłeś na mapie, a który miałeś wcześniej zapamiętać.
Jak już to spakujesz i wrzucisz w moda to robisz rebuilda mapy, po wszystkim ją zapisujesz i powinno być.
Musisz mieć prefab firmy postawiony w obszarze miasta (8+E - stawianie obszaru miasta gdybyś go nie miał). Ważne byś zapamiętał ID tej firmy którą stawiasz. W tym wypadku jest to "31".
Teraz musisz w katalogu "def/company/<nazwa_firmy>/editor" stworzyć plik "<miasto>.sii", gdzie wartości:
<nazwa_firmy> - to nazwa firmy, do której należeć ma stawiana przez ciebie baza, np. "tradeaux". Jeżeli dodajesz nową, to musisz ją odpowiednio porejestrować.
<miasto> - nazwa miasta do którego ta firma ma przynależeć. Np. "poznan.sii"
Plik "<miasto>.sii" wypełniasz w ten sposób:
Teraz po kolei:
.poznan - Można tu wpisać cokolwiek, ale ważne by nie przekroczyć 12 znaków i aby w żadnym pliku w folderze nie było dokładnie tak samo bo wywali konflikt.
poznan - Miasto do którego przynależny firma. Nazwa miasta musi być taka sama jak wartość "city_data:" w "def/city/<miasto>.sii" czyli np. "city_data: city.poznan"
31 - ID prefabu który postawiłeś na mapie, a który miałeś wcześniej zapamiętać.
Jak już to spakujesz i wrzucisz w moda to robisz rebuilda mapy, po wszystkim ją zapisujesz i powinno być.