29-03-2016, 04:57
Zobaczymy, może znajdzie się na to jakiś złoty środek.
O ile z modelami poszło gładko bo wystarczy zaimportować i wyeksportować nowy format, tak z prefabami już tak nie jest ponieważ prócz modelu trzeba robić linie AI, nody i inne punkty od nowa - przez to konwert jednego prefabu potrafi zająć pół dnia. I tak każdy z nich będzie wymagał ponownej edycji, ponieważ będzie trzeba podzielić i zaprogramować te wszystkie linie. Obecnie tego nie robię ponieważ nie ma takiej potrzeby, zawsze można to zrobić jak model będzie stał na mapie a oszczędzony czas mogę zainwestować w kolejne prefaby. Modele robię pod wtyczkę SCSu więc potem ich ewentualna edycja to kilka minut.
Co do definicji - tak. Każdy taki model/prefab jest dopisywany pojedynczo ponieważ trzeba zmienić jego ID, dopisać go do kategorii oraz ewentualnie przepisać go pod nowe formaty. Praktycznie do póki nie zostanie on dopisany do defów, do póty nie wiadomo czy działa poprawnie.
O ile z modelami poszło gładko bo wystarczy zaimportować i wyeksportować nowy format, tak z prefabami już tak nie jest ponieważ prócz modelu trzeba robić linie AI, nody i inne punkty od nowa - przez to konwert jednego prefabu potrafi zająć pół dnia. I tak każdy z nich będzie wymagał ponownej edycji, ponieważ będzie trzeba podzielić i zaprogramować te wszystkie linie. Obecnie tego nie robię ponieważ nie ma takiej potrzeby, zawsze można to zrobić jak model będzie stał na mapie a oszczędzony czas mogę zainwestować w kolejne prefaby. Modele robię pod wtyczkę SCSu więc potem ich ewentualna edycja to kilka minut.
Co do definicji - tak. Każdy taki model/prefab jest dopisywany pojedynczo ponieważ trzeba zmienić jego ID, dopisać go do kategorii oraz ewentualnie przepisać go pod nowe formaty. Praktycznie do póki nie zostanie on dopisany do defów, do póty nie wiadomo czy działa poprawnie.