07-11-2016, 18:15
@Krzysiek93: Sprawa wygląda tak:
Aby zrobić te znaczniki (tzw. overlay) będziesz musiał zrobić każdemu tekstury, pliki .mat oraz pliki .tobj.
Znajdują się one w katalogu"/material/ui/map/road/road_<nazwa>.<rozszerzenia>
Potem będziesz musiał je dopisać do definicji (tworząc własny plik, który posiadać będzie tylko twoje wartości) w katalogu "/def/world/overlay.<twoje_unikalne_id>.sii
definiowanie "znaczka" polega teraz na dopisaniu definicji czyli odpowiedniej linijki:
Na koniec musisz tylko wejść w MapEditor i dodać je w odpowiednich punktach, zapisać, zapakować jako mod i gotowe
Aby zrobić te znaczniki (tzw. overlay) będziesz musiał zrobić każdemu tekstury, pliki .mat oraz pliki .tobj.
Znajdują się one w katalogu"/material/ui/map/road/road_<nazwa>.<rozszerzenia>
Potem będziesz musiał je dopisać do definicji (tworząc własny plik, który posiadać będzie tylko twoje wartości) w katalogu "/def/world/overlay.<twoje_unikalne_id>.sii
definiowanie "znaczka" polega teraz na dopisaniu definicji czyli odpowiedniej linijki:
Kod:
road_names[]: "<nazwa>"
Na koniec musisz tylko wejść w MapEditor i dodać je w odpowiednich punktach, zapisać, zapakować jako mod i gotowe