08-11-2016, 14:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2016, 15:03 przez Michaleczeq.
Powód edycji: objaśnienie
)
Jest kilka sposobów.
Albo pakujesz do zip (kompresja nie ma znaczenia), albo normalnie w folderze, wsadzasz do "mod".
A wygląd moda w twoim przypadku powinien być taki:
Gdzie:
<nazwa_archiwum> To nazwa twojego moda
<twoje_unikalne_id> To jakiś unikalny ciąg znaków np. twój nick
<numer_zmodyfikowanego_sektora> to wartość zmodyfikowanego sektora która występuje w ME (map edytorze) i wygląda np. -0001+0002
<nazwa> Nazwa twojego znaku np. pl_a4
I jest jeszcze jedna rzecz. Jeżeli jeszcze nigdy nie zapisywałeś/używałeś map edytora, to musisz stworzyć folder "base" w głównym katalogu gry.
Albo pakujesz do zip (kompresja nie ma znaczenia), albo normalnie w folderze, wsadzasz do "mod".
A wygląd moda w twoim przypadku powinien być taki:
Kod:
☐ <nazwa_archiwum>.zip
├☐ def
└☐ world
└ overlay.<twoje_unikalne_id>.sii
├☐ map (o ile zmodyfikowałeś już mapę w ME)
└☐ europe
├ sec<numer_zmodyfikowanego_sektora>.aux
├ sec<numer_zmodyfikowanego_sektora>.base
├ sec<numer_zmodyfikowanego_sektora>.desc
└ ...
└☐ material
└☐ ui
└ ☐ map
└ ☐ road
├ ☐road_<nazwa>.dds
├ ☐road_<nazwa>.mat
├ ☐road_<nazwa>.tobj
└ ...
<nazwa_archiwum> To nazwa twojego moda
<twoje_unikalne_id> To jakiś unikalny ciąg znaków np. twój nick
<numer_zmodyfikowanego_sektora> to wartość zmodyfikowanego sektora która występuje w ME (map edytorze) i wygląda np. -0001+0002
<nazwa> Nazwa twojego znaku np. pl_a4
I jest jeszcze jedna rzecz. Jeżeli jeszcze nigdy nie zapisywałeś/używałeś map edytora, to musisz stworzyć folder "base" w głównym katalogu gry.