Pracując w zespole zawsze prędzej czy później dojdzie do konfliktu. Niektóre rozwiązuje się szybciej, inne wymagają kompromisów zarówno jednej jak I drugiej strony. Czytałem obydwie opinie teamów I niestety 60 do 40 stawiam na Promods. Generalnie ekipa Promods zespala kilka dużych innych projektów I ma przyjęty kierunek na rozwój całej modyfikacji. Tutaj głównie konflikt, który przypieczętował rozejście się projektów, był o firmy na terenie trójmiasta oraz brak płaszczyzny porozumienia z Polską stroną. Wiem ile pracy kosztowało zrobienie tego I usunięcie np. połowy z firm kosztowało by kilka miesięcy pracy twórców na darmo. Nie mniej jednak obiektywnie patrząc na cały projekt troszkę chłopaki z PR się rozpędzili. Nie wiem jak dokładnie wygląda przy tym ekonomia gry, ale podejrzewam że większość dostaw z PM było by na terenach Polski, a tegoo nie chciało PM. Druga sprawa to postawa Polskiego Teamu. Wiele na to wskazuje, że nie było tu merytorycznej rozmowy I prób znalezienia kompromisowego rozwiązania. Takie są moje odczucia patrząc na to wszystko z boku, czytając obie opinie twórców. Tak jak napisałem na początku, praca w teamie nie zawsze układa się różowo, sztuką jest nie szukać problemów, lecz rozwiązań. Tylko wtedy można osiągnąć status WIN-WIN.
pozdrawiam
ojciecmajster
pozdrawiam
ojciecmajster