14-04-2018, 00:23
Zmiana wersji systemu niewiele tutaj da. Zmienienie renderera na DirectX a nie OpenGL już tak. Tak jak wspominałem już wcześniej OpenGL jest dodatkowym trybem wyświetlania dla ETS2 i to DirectX jest wydajniejszy. Oznacza to, że nie dość że modyfikacjami ograniczasz wydajność to jeszcze nie ułatwiasz życia swojemu komputerowi trybem OpenGL.
Jak zmienisz renderer na DirectX to uwierz mi prościej dla nas będzie ci raz wytłumaczyć co zmienić, co przestawić, jakie mody wywalić, albo poszukać innych, żeby gra działała dobrze.
Aktualnie przez fakt, że używasz renderera OpenGL (który mocno nie współgra z wieloma modyfikacjami) mamy ten problem, że ciągle dochodzą u ciebie nowe błędy, które po prostu będą się pojawiać, bo OpenGL przestał w ogóle być wspierany już przez jego twórców o ile dobrze pamiętam.
Jak zmienisz renderer na DirectX to uwierz mi prościej dla nas będzie ci raz wytłumaczyć co zmienić, co przestawić, jakie mody wywalić, albo poszukać innych, żeby gra działała dobrze.
Aktualnie przez fakt, że używasz renderera OpenGL (który mocno nie współgra z wieloma modyfikacjami) mamy ten problem, że ciągle dochodzą u ciebie nowe błędy, które po prostu będą się pojawiać, bo OpenGL przestał w ogóle być wspierany już przez jego twórców o ile dobrze pamiętam.