31-08-2017, 16:26
Po imporcie do blendera (blender tools + converter PIX, wersja gry: 1.28) wyświetla mi się takie coś:
![[Obrazek: erroronpak.jpg]](https://abload.de/img/erroronpak.jpg)
Blender Tools - IMPORT
|
31-08-2017, 16:26
Po imporcie do blendera (blender tools + converter PIX, wersja gry: 1.28) wyświetla mi się takie coś:
![]()
31-08-2017, 16:45
Sprawdź czy masz poprawnie ustawiony katalog base moda twojego - błąd mówi:
Nie można znaleźć tekstury/TOBJ wewnątrz ścieżki "SCS Project Base" (więcej napisali TUTAJ)
31-08-2017, 17:17
@Michaleczeq - Ok, większość błędów zniknęła, ale spójrz na model, dziwnie to wygląda, cały bordowy i pełno jakichś strzałek. Nie wiem też, czy drzewko powinno tak wyglądać.
![]()
31-08-2017, 17:31
Wszystko jest ok
![]() Po prostu każda ta rzecz oznacza coś innego - brąz to kolizje, te strzałki to lokatory np. świateł, akcesorii albo tablic rejestracyjnych. Kliknij T -> SCS Tools i tam masz Visibility. Trzymając Ctrl i klikając na daną grupę (np. Lokatory modeli - drugie dolne od lewej) wyłączy ci TYLKO te Trzymając Shift i klikając włączysz TYLKO to co kliknąłeś Po prostu klikając będziesz się przełączał między tymi grupami co klikniesz np. same kolizje, cienie, lokatory, model ... Co do drzewka jest ok. Jeżeli masz za dużo tego to możesz sobie to pogrupować tak jak w starej wtyczce lub na kolizje, modele, akcesoria i inne duperele - zależnie od wyobraźni. Żeby se to pogrupować tworzysz nowy pusty lokator (Shift+A -> Empty -> Plain Axes), nazywasz go np. kolizje i wsadzasz go do twojego lokatora głównego (roota - czyli truck) Potem sobie po prawej zaznaczasz np. wszystkie "CLxxx", na końcu zaznaczasz ten dodany przez ciebie i klikasz Ctrl+P -> Object (Keep Transform)
31-08-2017, 17:36
@Michaleczeq - dzięki za poradę
![]() A powiedz mi, jeżeli chcę zaimportować model z wersji 1.26 to jak to zrobić?
31-08-2017, 17:41
Normalnie - tak samo jak model z każdej innej wersji
Polecam Ci pobrać jeszcze jedną małą wtyczkę jeżeli jeszcze jej nie masz która niedawno temu wyszła a sporo ułatwia import - https://github.com/simon50keda/ConverterPIXWrapper Co i jak masz tam w readme.
31-08-2017, 18:14
Z tego wszystkiego to najprostsza rzecz
![]() https://i.gyazo.com/a9a079847fdf604919a3...2a242e.png Ot cała filozofia. Rozwijając: I. Zaznaczasz co chcesz wyeksportować. Może być to zaznaczony model (jak na zdjęciu), Cała scena lub Wszystkie sceny -> Kliknięcie EXPORT (zaznaczeniu na dole "auto export" robi t automatycznie i nie musisz już nic tu klikać prócz wybrania metody) II. Tutaj są 2 opcje (zależnie czy pracowałeś wcześniej przy czymś innym czy nie, lub gdy po prostu chcesz wyczyścić sobie folder export) 1. Albo czyścimy folder z wyeksportowanymi modelami i konwertujemy (czyści się gdy chcesz wyeksportować coś nie związanego z tą "paczką" aby się nie spakowało) (podobnie jak z export, zaznaczenie niżej auto clean robi to automatycznie za każdym razem) 2. Od razu konwertujemy na format wspierany przez grę (to samo - auto convert robi to z automatu) Teraz wybiera się rodzaj spakowania gotowej paczki - W folderze, W archiwum bez kompresji, W archiwum z kompresją deflated, W formacie BZIP2 Klikasz PACK - odpalasz grę i gotowe
31-08-2017, 18:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2017, 18:35 przez Michaleczeq.)
Trzeba było - bo wtedy tego programu jeszcze nie było - on jest od kilku tygodni dopiero
Zasada działania jest dokładnie ta sama więc mając to, to zabawy batami już nie potrzeba (chyba że potrzebujesz tylko tekstur). |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Rozwiązany Blender interior RJL Problem | 9 | 2,768 |
12-06-2019, 21:14 Ostatni post: |
||
![]() |
Import i błąd Zodeler 3 | 0 | 907 |
26-05-2018, 23:29 Ostatni post: |
|
Pomoc - import modelu haulin do zmodelera. | 1 | 1,514 |
07-05-2018, 14:29 Ostatni post: |
||
Blender Tools | 27 | 7,339 |
05-07-2017, 23:27 Ostatni post: |
||
Rozwiązany [Blender] Problem z modelem | 13 | 4,011 |
30-03-2017, 19:16 Ostatni post: |