16-06-2017, 21:41
ale ja ten plik mam do scs dać jako mod normalny bo ja go tylko wstawiłem do defa w modzie ?
Rozwiązany Brak textur w interiorze (defy)
|
16-06-2017, 21:41
ale ja ten plik mam do scs dać jako mod normalny bo ja go tylko wstawiłem do defa w modzie ?
16-06-2017, 22:08
normalnie wrzucasz ten plik .scs do folderu mod i aktywujesz w grze.
16-06-2017, 22:29
niestety mod nic nie dał,więc jak ty nie masz pomysłów to chyba ja też już z tym nic nie zrobie szkoda ;/
16-06-2017, 23:14
Wina musi leżeć po stronie materiału. Tu trzeba by otworzyć ten model i sprawdzić konkretnie ten materiał lamp.
Co do świecenia pojazdu jest podobnie.
16-06-2017, 23:55
Materiał lamp - czy jest na pewno poprawny itd.
Tutaj już nie pomogę bo się na zmodelerze nie znam
17-06-2017, 10:57
To już jest "ingerencja" w model więc tutaj trzeba znać się na materiałach i ich ustawieniach. Tu jest "świecący" model ciągnika więc najpewniej przedobrzone jest "specular" i/lub "diffuse"
Co do samych lamp - one są białe więc możliwe że materiał jest zły/stary.
17-06-2017, 11:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2017, 11:28 przez OgułemCałeTe.)
Możliwe że jest stary bo ten mod działał na 1.24,jakbym wymienił flary na te od scsu to by coś zmieniło czy to nie jest wina flar tylko tego materiału ?
A jeśli chodzi o kolor to jest on w dds i zrobiony jest on w "Diffuse+spec" co tu mozna usunąc/zamienić ? a jeśli chodzi o lampy jest to Diffuse+Env
17-06-2017, 11:40
Co do flar - nie - zmiana flar nie pomoże. Pomogła by ale pod warunkiem że problem występuje podczas zapalania lamp, a jak powiedziałeś jest to cały czas.
Tzn nie - wszystkie te rzeczy o których mówię są w plikach ".mat" (no i modelu - kolory wierzchołków - ale tutaj już odgórnie zakładam że nie jest to poprawne bo nieliczni z tego korzystają) Przykładowo: Kod: material : "eut2.dif.spec.a.rfx" { To jest jakiś losowy mat który z gry wziąłem. Masz tu diffuse i specular - one w tym wypadku są tutaj decydujące. Jeżeli chodzi o jasność modelu - np. jest on za jasny i świeci się jak to co pokazałeś - wystarczy nieco zmniejszyć tę wartość. Nie trzeba by było tego robić gdyby modyfikacja korzystała z malowanych wierzchołków w modelu. Nie będę się rozpisywał o tym bo nie ma to sensu. jeżeli chodzi o specular - im jest on mniejszy tym materiał jest bardziej matowy. W twoim wypadku wystarczyło by odpowiednie materiały nieco zmienić by efekt był zadowalający. Co do lamp to też bardzo możliwe że materiał z którego korzystają jest zły bądź stary (scs zmieniał nieco ich strukturę - chodzi o końcówkę (.rfx) która kiedyś nieco inaczej wyglądała), ale było to dawno temu więc to bym odrzucił. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Brak atrybutu dla klimatu (mimo dopisania ) w pliku Climate.sii | 7 | 1,718 |
01-09-2023, 15:02 Ostatni post: |
||
brak dźwięku | 1 | 577 |
10-07-2022, 03:34 Ostatni post: |
||
Brak dzwięków w ciężarówkach? | 11 | 6,019 |
31-01-2021, 17:09 Ostatni post: |
||
brak dziwięku Scania | 3 | 1,380 |
20-04-2020, 16:27 Ostatni post: |
||
Rozwiązany Brak kierownicy w interiorze | 14 | 3,400 |
09-04-2018, 23:02 Ostatni post: |