19-05-2019, 18:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2019, 21:44 przez Michaleczeq.)
Dzięki liczbie newsów na naszym blogu prezentujących nadchodzącą aktualizację można było zobaczyć, jak duża najprawdopodobniej ona będzie. A teraz, możecie doświadczyć tego sami - w Open Beta 1.35!
Nie ma żadnej części naszej gry w tej aktualizacji, która nie otrzymałaby nowego dodatku lub funkcji, więc przebrnijmy przez nie, zaczynając od zmian na mapie.
Sardynia jest jedną z dwóch dużych zmian na mapie, które przynosi 1,35. Większość z tych, którzy pomagali nam uczestnicząc w eksperymentalnej wersji beta, była zachwycona tym, jak dużo nasi projektanci map byli w stanie wcisnąć w tak małą wyspę. Sardynia jest jednak drugą co do wielkości wyspą Morza Śródziemnego, więc jest wystarczająco miejsca na imponujące krajobrazy i drogi przybrzeżne.
Kolejny ogromny region, który został solidnie przebudowany, jest częścią naszego projektu odświeżenia Niemiec. W grze jest ponad 2000 kilometrów nowych i zrekonstruowanych dróg, dwie zupełnie nowe autostrady, zaktualizowane stacje serwisowe, nowe punkty orientacyjne i wiele więcej - zobacz nasz dedykowany artykuł!
Ponadto dodaliśmy dwie nowe drogi we Francji (jedna w grze podstawowej i jedna w rozszerzeniu mapy Vive La France), ulepszony system znakowania w Skandynawii i szereg specjalnych zadań transportowych na całej mapie, w tym w regionach Beyond the Baltic Sea!
Same naczepy byłyby wystarczającą zawartością na wydanie osobnej aktualizacji, ale także zostały zawarte w 1.35. Rozsuwana naczepa Krone Box Liner, naczepy Schwarzmüller (chłodnia, firanka i wariant kłonicowy), one wszystkie są teraz gotowe, aby stać się częścią waszej floty! Co więcej, będziecie mogli zobaczyć również naczepy Schwarzmüller w ruchu AI.
Podobnie jak w American Truck Simulator, nowe funkcje obejmują regulację naczep (wysuwane przyczepy, przesuwne tandemy), nowe ustawienia wycieraczek oraz opcję kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep. Aby zadowolić miłośników znaków „Long Vehicle”, w Holandii i Niemczech dozwolone są teraz podwójne naczepy!
Inne nowe ogólne funkcje obejmują możliwość korzystania z własnych naczep na rynku kontraktów zewnętrznych (zlecenia World of Trucks) oraz eksperymentalną obsługę DX11. Pamiętajcie, że podczas gdy toczą się dyskusje na temat korzyści z wydajności DX11, pozostaje ona ciągle funkcją eksperymentalną. Ambicją jest po prostu osiągnięcie parytetu funkcjonalności/wizualności za pomocą rendererów DirectX 9 i OpenGL, zanim będziemy mogli przejść do nowych funkcji wizualnych. Nadal jest to praca w toku, więc chociaż jesteśmy wdzięczni za waszą opinię, korzystajcie z tego ustawienia tylko na własne ryzyko.
Inne pomniejsze zmiany zawierają nieco sugestii społeczności z naszej forumowej listy życzeń. Dodano dużą liczbę nowych kierowców, których możesz wynająć do swojej firmy, dwujęzyczne lokalizacje miast/państw wyświetlane na mapie a także możliwość zakupu garaży online, bez konieczności odkrywania miasta.
I ostatnie, ale nie mniej ważne zmiany to między innymi: zmodernizowane zawieszenie kabiny, oficjalne wsparcie dla Razer Chroma i Tobii Eye Tracker 4C, ulepszona obsługa urządzeń wejściowych a także opcja tankowania awaryjnego. Biorąc pod uwagę wszystkie te zmiany, musieliśmy zmienić interfejs użytkownika, ale według opinii z eksperymentalnej bety, nie powinniście mieć żadnych problemów z szybkim połapaniem się na nowo.
Także cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "Euro Truck Simulator 2" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.35 public beta. Hasło nie jest wymagane.
Nie ma żadnej części naszej gry w tej aktualizacji, która nie otrzymałaby nowego dodatku lub funkcji, więc przebrnijmy przez nie, zaczynając od zmian na mapie.
Sardynia jest jedną z dwóch dużych zmian na mapie, które przynosi 1,35. Większość z tych, którzy pomagali nam uczestnicząc w eksperymentalnej wersji beta, była zachwycona tym, jak dużo nasi projektanci map byli w stanie wcisnąć w tak małą wyspę. Sardynia jest jednak drugą co do wielkości wyspą Morza Śródziemnego, więc jest wystarczająco miejsca na imponujące krajobrazy i drogi przybrzeżne.
Kolejny ogromny region, który został solidnie przebudowany, jest częścią naszego projektu odświeżenia Niemiec. W grze jest ponad 2000 kilometrów nowych i zrekonstruowanych dróg, dwie zupełnie nowe autostrady, zaktualizowane stacje serwisowe, nowe punkty orientacyjne i wiele więcej - zobacz nasz dedykowany artykuł!
Ponadto dodaliśmy dwie nowe drogi we Francji (jedna w grze podstawowej i jedna w rozszerzeniu mapy Vive La France), ulepszony system znakowania w Skandynawii i szereg specjalnych zadań transportowych na całej mapie, w tym w regionach Beyond the Baltic Sea!
- Petersburg do Petersburga (Beyond the Baltic Sea)
- Pori do Helsinek (Beyond the Baltic Sea)
- Tuluza do Montpellier (Viva la France!)
- Werona do Parmy (Italia)
- Odense do Hirtshals (Skandynawia)
- Kraków do Bańskiej Bystrzycy (Going East!)
- Plymouth do Dover (podstawowa gra)
Same naczepy byłyby wystarczającą zawartością na wydanie osobnej aktualizacji, ale także zostały zawarte w 1.35. Rozsuwana naczepa Krone Box Liner, naczepy Schwarzmüller (chłodnia, firanka i wariant kłonicowy), one wszystkie są teraz gotowe, aby stać się częścią waszej floty! Co więcej, będziecie mogli zobaczyć również naczepy Schwarzmüller w ruchu AI.
Podobnie jak w American Truck Simulator, nowe funkcje obejmują regulację naczep (wysuwane przyczepy, przesuwne tandemy), nowe ustawienia wycieraczek oraz opcję kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep. Aby zadowolić miłośników znaków „Long Vehicle”, w Holandii i Niemczech dozwolone są teraz podwójne naczepy!
Inne nowe ogólne funkcje obejmują możliwość korzystania z własnych naczep na rynku kontraktów zewnętrznych (zlecenia World of Trucks) oraz eksperymentalną obsługę DX11. Pamiętajcie, że podczas gdy toczą się dyskusje na temat korzyści z wydajności DX11, pozostaje ona ciągle funkcją eksperymentalną. Ambicją jest po prostu osiągnięcie parytetu funkcjonalności/wizualności za pomocą rendererów DirectX 9 i OpenGL, zanim będziemy mogli przejść do nowych funkcji wizualnych. Nadal jest to praca w toku, więc chociaż jesteśmy wdzięczni za waszą opinię, korzystajcie z tego ustawienia tylko na własne ryzyko.
Inne pomniejsze zmiany zawierają nieco sugestii społeczności z naszej forumowej listy życzeń. Dodano dużą liczbę nowych kierowców, których możesz wynająć do swojej firmy, dwujęzyczne lokalizacje miast/państw wyświetlane na mapie a także możliwość zakupu garaży online, bez konieczności odkrywania miasta.
I ostatnie, ale nie mniej ważne zmiany to między innymi: zmodernizowane zawieszenie kabiny, oficjalne wsparcie dla Razer Chroma i Tobii Eye Tracker 4C, ulepszona obsługa urządzeń wejściowych a także opcja tankowania awaryjnego. Biorąc pod uwagę wszystkie te zmiany, musieliśmy zmienić interfejs użytkownika, ale według opinii z eksperymentalnej bety, nie powinniście mieć żadnych problemów z szybkim połapaniem się na nowo.
Także cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "Euro Truck Simulator 2" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.35 public beta. Hasło nie jest wymagane.
Lista zmian:
MAPA:
- Przebudowa Niemiec, część 2 (podstawowa gra)
- Nowe drogi we Francji: A10-A6 (DLC Viva La France) oraz A6-N44 (podstawowa gra)
- Wyspa Sardynia (DLC Italia)
- Ulepszony system znakowania w Skandynawii (DLC Scandinavia)
- Nowe trasy dla DLC Special Transport (różne DLC)
POJAZDY:
- Nabywalne naczepy podkontenerowe
- Dodano katalog naczep do przeglądania akcesoriów
- Możliwość kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep na całą flotę
- Dodatkowy tryb wycieraczek
- Możliwość nabycia naczep kłonicowych
- Podwójne naczepy na terenie Niemiec i Holandii
- Krone Box Liner do przewozu kontenerów o rozmiarze 40stóp lub 2x20 stóp (DLC Krone)
- Nabywalne naczepy Schwarzmüller (chłodnia, firanka i kłonicowa), włączając w to wariant przeznaczony dla AI (DLC Schwarzmüller)
NOWOŚCI:
- Możliwość korzystania z własnych naczep w zewnętrznych zleceniach (WoTr)
- Możliwość kupna garaży online
- Usługa tankowania awaryjnego w trasie
- Ulepszono obsługę urządzeń wejściowych (wsparcie kontrolera Steam, wsparcie Tobi eye tracker, wsparcie controller hotplug, Lepszy FF na Linuxach)
- Wsparcie dla RAZER RGB (kolorowe podświetlenie)
- Nowe opcje: stabilność ciągnika, sztywność zawieszenia, podwójnie lokalizowane nazwy na mapie
- Mnóstwo nowych kierowców do zatrudnienia
- Zmodernizowane zawieszenie kabiny
- Eksperymentalne wsparcie DX11 (możliwość zmiany jedynie w configu, r_device "dx11")
MODY:
- Wsparcie ciągników z modyfikacji (funkcja wewnątrz gry)
- COG (Center of Gravity) przeniesiony z definicji naczep do podwozi (prostsza edycja)
- Opóźnienie wycieraczek + format prędkości
- Usunięto domyślny dźwięk nóg naczep (obecnie domyślnie pusty)
- Losowe modele ładunków (np. kontenerów)
- Obszarowe strefy czasowe np. Obwód kaliningradzki (wprowadzone w 1.34)
- Nazwy trybów skrzyni biegów
- Curve item (narzędzie mapowe)
- Przeprojektowane movery/walkery
- Usprawnienia ruchu (traffic)
- Dynamiczne LOD dla modeli
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.