19-08-2014, 23:04
Siemka, mój pierwszy poradnik więc sorki za błędy
Ostatnio zaczeło wrzeć na temat ETS2 Studio. Oto mały poradnik na temat jak tworzyć skiny za pomocą tego magicznego programu.
1.Tworzymy skin za pomocą jakiego kolwiek programu graficznego (polecam szkice dostępne w Download). Musi on być zapisany jako plik .png
[Obrazek: file.html]
Dla przykładu to mój skin![Big Grin (IPB) Big Grin (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/biggrin.png)
[Obrazek: file.html]
2.Po stworzeniu swojego skinu włączmy ETS2 Studio. Następnie wybieramy po lewej ciężarówkę, do której stworzyliśmy nasz skin. W moim przypadku jest to Renault Magnum.
[Obrazek: file.html]
3.Wybieramy zakładkę o nazwie "Skin Properties".
[Obrazek: file.html]
AD.1 Mamy do wyboru 3 wersje skina:
*Airbrush
*Mask
*Single Color
Szczerze nie ogarniam tamtych funkcji, ale jeżeli robicie proste skiny, coś jak ja to wybierajcie pierwszą opcję.
AD.2 Po którym poziomie ma być odblokowany nasz skin.
AD.3 Jaka ma być cena naszego skina.
AD.4 Czy nasz skin ma być podstawowy.
AD.5 Kolor Bazowy.
AD.6 Na jakich kabinach mają być dostępne skiny.
4. Następna zakładka o nazwie "Truck Skin". Tam wybieramy plik, w którym jest nasz skin w formacie ".png".Aby wybrać go, naciskamy na "Browse".
[Obrazek: file.html]
[Obrazek: file.html]
5. Znajdujemy nasz plik i naciskamy "otwórz".
6. Teraz zmieniamy zakładkę na "Workshop Icon".Wybieramy ikonkę, jaka ma być w sklepie.
[Obrazek: file.html]
AD.1 "Browse" Szukamy naszego pliku i otwieramy go.
AD.2 Nie wiem co to, ale chyba nie jest potrzebne![Big Grin (IPB) Big Grin (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/biggrin.png)
AD.3 "Use Deafult" Program daje nam zwykłą ikonkę. Taki jakby kubek farby![Big Grin (IPB) Big Grin (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/biggrin.png)
Teoretycznie jest już to końcówka tworzenia naszego skina![Smile (IPB) Smile (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/smile.png)
[Obrazek: file.html]
7. Teraz zapisujemy naszego skina.
AD.1 Naciskamy "Export mod".
AD.3 Nadajesz hasło na swój skin.
AD.2 Wpisujesz swoją nazwę skinu (jaką chcesz). Ważne, aby dodać na końcu nazwy końcówkę ".scs".
8. Teraz przenosimy nasz skin do folderu mod.
[Obrazek: file.html]
9. Następnie włączamy Ets2.
10. Zaznaczamy nasz skin w edycji profilu.
[Obrazek: file.html]
Jeśli wszystko zrobiliście poprawnie to powinniście zobaczyć taki widok
[Obrazek: file.html]
Mam nadzieję, że wam pomogłem. Sorki, ale to pierwszy poradnik.
![Smile (IPB) Smile (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/smile.png)
Ostatnio zaczeło wrzeć na temat ETS2 Studio. Oto mały poradnik na temat jak tworzyć skiny za pomocą tego magicznego programu.
1.Tworzymy skin za pomocą jakiego kolwiek programu graficznego (polecam szkice dostępne w Download). Musi on być zapisany jako plik .png
[Obrazek: file.html]
Dla przykładu to mój skin
![Big Grin (IPB) Big Grin (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/biggrin.png)
[Obrazek: file.html]
2.Po stworzeniu swojego skinu włączmy ETS2 Studio. Następnie wybieramy po lewej ciężarówkę, do której stworzyliśmy nasz skin. W moim przypadku jest to Renault Magnum.
[Obrazek: file.html]
3.Wybieramy zakładkę o nazwie "Skin Properties".
[Obrazek: file.html]
AD.1 Mamy do wyboru 3 wersje skina:
*Airbrush
*Mask
*Single Color
Szczerze nie ogarniam tamtych funkcji, ale jeżeli robicie proste skiny, coś jak ja to wybierajcie pierwszą opcję.
AD.2 Po którym poziomie ma być odblokowany nasz skin.
AD.3 Jaka ma być cena naszego skina.
AD.4 Czy nasz skin ma być podstawowy.
AD.5 Kolor Bazowy.
AD.6 Na jakich kabinach mają być dostępne skiny.
4. Następna zakładka o nazwie "Truck Skin". Tam wybieramy plik, w którym jest nasz skin w formacie ".png".Aby wybrać go, naciskamy na "Browse".
[Obrazek: file.html]
[Obrazek: file.html]
5. Znajdujemy nasz plik i naciskamy "otwórz".
6. Teraz zmieniamy zakładkę na "Workshop Icon".Wybieramy ikonkę, jaka ma być w sklepie.
[Obrazek: file.html]
AD.1 "Browse" Szukamy naszego pliku i otwieramy go.
AD.2 Nie wiem co to, ale chyba nie jest potrzebne
![Big Grin (IPB) Big Grin (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/biggrin.png)
AD.3 "Use Deafult" Program daje nam zwykłą ikonkę. Taki jakby kubek farby
![Big Grin (IPB) Big Grin (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/biggrin.png)
Teoretycznie jest już to końcówka tworzenia naszego skina
![Smile (IPB) Smile (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/smile.png)
[Obrazek: file.html]
7. Teraz zapisujemy naszego skina.
AD.1 Naciskamy "Export mod".
AD.3 Nadajesz hasło na swój skin.
AD.2 Wpisujesz swoją nazwę skinu (jaką chcesz). Ważne, aby dodać na końcu nazwy końcówkę ".scs".
8. Teraz przenosimy nasz skin do folderu mod.
[Obrazek: file.html]
9. Następnie włączamy Ets2.
10. Zaznaczamy nasz skin w edycji profilu.
[Obrazek: file.html]
Jeśli wszystko zrobiliście poprawnie to powinniście zobaczyć taki widok
[Obrazek: file.html]
Mam nadzieję, że wam pomogłem. Sorki, ale to pierwszy poradnik.
![Smile (IPB) Smile (IPB)](https://modscenter.pl/images/smilies/ipb/smile.png)