10-08-2012, 08:41
Siemka . Map editor nie wczytuję mapy którą zapisałem dzień wcześniej
pomóżcie .. dużo nie robiłem ale dopracowywałem szczegóły ... i robiłem to jakies 4 godziny :@

GTS-Map editor nie wczytuję mapy
|
10-08-2012, 08:41
Siemka . Map editor nie wczytuję mapy którą zapisałem dzień wcześniej
![]()
10-08-2012, 09:53
Musisz w katalogu z grą utworzyć foldery base a w base jeszcze folder map. Potem jak zrobisz mapę to klikasz save map i build map. Jak zrobisz już build map, to musisz plik z folderu map (germany.mbd) przenieść na pulpit. Potem musisz utworzyć plik scs. na pulpicie tworzysz folder base potem map, i do map wrzucasz plik .mbd Po tych czynnościach otwierasz WinRAR i klikasz kolejno: Metodak kompresji>>Bez kompresji|Rozszerzenie .zip W polu z nazwą piszesz nazwę mapy i zamiast .zip zamieniasz na scs. Zanim zrobisz plik, musisz dodać pliki (folder base) i gotowe. Mapę (xxx.scs) wrzucasz do folderu mod i możesz grać. Bynajmniej ja tak robię i działa. I tak robisz co każdy zapis poprzez build map. Napisz czy działa
![]() Służe pomocą w każdej dziedzinie z gier ETS, GTS, ETS2, Haulin, jeżeli masz jakiś problem, śmiało pisz do mnie : ) Spróbuje Ci pomóc : ) Jeżeli sądzisz że Ci pomogłem daj +1 do reputacji bądź kliknij skromne podziękuj : )
Zapraszam rekrutacja ON http://s1.transgame.pl/profile.php?company=2875 ![]() [Obrazek: tracker.php?id=38590&code=9pr7g0]
10-08-2012, 10:44
(10-08-2012, 09:53).:DJ Leaxx:. napisał(a): Musisz w katalogu z grą utworzyć foldery base a w base jeszcze folder map. Potem jak zrobisz mapę to klikasz save map i build map. Jak zrobisz już build map, to musisz plik z folderu map (germany.mbd) przenieść na pulpit. Potem musisz utworzyć plik scs. na pulpicie tworzysz folder base potem map, i do map wrzucasz plik .mbd Po tych czynnościach otwierasz WinRAR i klikasz kolejno: Metodak kompresji>>Bez kompresji|Rozszerzenie .zip W polu z nazwą piszesz nazwę mapy i zamiast .zip zamieniasz na scs. Zanim zrobisz plik, musisz dodać pliki (folder base) i gotowe. Mapę (xxx.scs) wrzucasz do folderu mod i możesz grać. Bynajmniej ja tak robię i działa. I tak robisz co każdy zapis poprzez build map. Napisz czy działa Ten folder Base/Map mam i tam zapisałem , tylko że przy zapisywaniu nie wcisnąłem Bulid Map :C . Mówisz że mogę grać .. tylko ,że jak biorę tą mapę wgrywam i biorę nową grę to mam ori ![]() ![]()
10-08-2012, 10:50
Żeby grać przez nową grę, trzeba napisać ekonomię do nowej mapki, graj na swojej mapce przez opcję "run map" w map edytorku ;] Tylko że wtedy nie możesz brać ładunków w firmach
![]() "A więc w końcu spełnilo się moje marzenie. Patrząc w ojcowską twarz premiera Jarosława i matczyny uśmiech Ojca Tadeusza spokojny jestem o losy Ojczyzny."
10-08-2012, 10:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2012, 11:13 przez TheDominkus.)
A thx
![]() Ehh , nie chodzi :C Robię tak jak napisał . ![]()
10-08-2012, 12:24
Jak by ktoś był chętny wytłumaczyć mi to , to proszę żeby napisał na gg 28492058
![]()
11-11-2013, 17:24
Musisz w katalogu z grą utworzyć foldery base a w base jeszcze folder map. Potem jak zrobisz mapę to klikasz save map i build map. Jak zrobisz już build map, to musisz plik z folderu map (germany.mbd) przenieść na pulpit. Potem musisz utworzyć plik scs. na pulpicie tworzysz folder base potem map, i do map wrzucasz plik .mbd Po tych czynnościach otwierasz WinRAR i klikasz kolejno: Metodak kompresji>>Bez kompresji|Rozszerzenie .zip W polu z nazwą piszesz nazwę mapy i zamiast .zip zamieniasz na scs. Zanim zrobisz plik, musisz dodać pliki (folder base) i gotowe. Mapę (xxx.scs) wrzucasz do folderu mod i może
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Rozwiązany Map editor Problem | 5 | 2,527 |
20-07-2019, 10:35 Ostatni post: |
||
Problem z wczytaniem mapy | 2 | 2,113 |
12-08-2016, 16:04 Ostatni post: |
||
Edycja mapy Promods 2.0.1+RUSMAP 1.6.2 | 3 | 2,376 |
28-07-2016, 13:53 Ostatni post: |
||
Crash Po zapisie mapy | 0 | 1,188 |
21-06-2016, 15:46 Ostatni post: |
||
sektory mapy | 0 | 1,094 |
13-02-2016, 20:10 Ostatni post: |