Potrzeba:
-Paczki przygotowanej prze zemnie
-DMTBMP
-Winrar
-Jakiś photoshop w moim przypadku to jest Photoscape
1.Ściągamy paczkę.
2.Wchodzimy w jej zawartość.
3.Ściągamy plik color.dds
4.Odpalamy DXTBMP.
5.Przeciągamy plik color.dds do DXTBMP.
6.Zapisujemy jako 24 bitowa mapa.
[Obrazek: e2d99d88c301a.jpg]
7.Zapisaną texturę odpalamy w photoshopie.
[Obrazek: 4610acd490c2f.jpg]
8.Dodajemy jakąś teksturkę do tego białego pola.
[Obrazek: e93d2aeea73f5.jpg]
9.Zapisujemy.
10.Wrzucamy do DXTBMP.
11.Zapisujemy jako plik DDS.
[Obrazek: 8ce521c3b82c5.jpg]
12.Plik z powrotem wrzucamy do archiwum z którego wyciągneliśmy.
13.Wrzucamy do folderu mod.
Efekt:
[Obrazek: 44c0830a725c1.jpg]
EDIT: 2015-12-15
-Paczki przygotowanej prze zemnie
-DMTBMP
-Winrar
-Jakiś photoshop w moim przypadku to jest Photoscape
1.Ściągamy paczkę.
2.Wchodzimy w jej zawartość.
3.Ściągamy plik color.dds
4.Odpalamy DXTBMP.
5.Przeciągamy plik color.dds do DXTBMP.
6.Zapisujemy jako 24 bitowa mapa.
[Obrazek: e2d99d88c301a.jpg]
7.Zapisaną texturę odpalamy w photoshopie.
[Obrazek: 4610acd490c2f.jpg]
8.Dodajemy jakąś teksturkę do tego białego pola.
[Obrazek: e93d2aeea73f5.jpg]
9.Zapisujemy.
10.Wrzucamy do DXTBMP.
11.Zapisujemy jako plik DDS.
[Obrazek: 8ce521c3b82c5.jpg]
12.Plik z powrotem wrzucamy do archiwum z którego wyciągneliśmy.
13.Wrzucamy do folderu mod.
Efekt:
[Obrazek: 44c0830a725c1.jpg]
EDIT: 2015-12-15