Każdy model postawiony na mapie ma w Items swoje współrzędne.
Jedyne co to chyba tylko próba wpisania ręcznie danej współrzędnej aby oba znaki idealnie wpasować - nie wiem jednak jak to potem będzie się wyświetlało w grze.
Musisz kombinować ze znakiem który 'nakładasz'.
Normalne, że znaki o jednakowej budowie nie dopasujesz idealnie bo będzie jeden przez drugiego "przechodził" i wartstwa (znak) który ma zasłaniać ten pod spodem, musi być lekko wysunięty/przesunięty.
Ogólnie to raczej nie estetycznie wygląda a i do realizmu daleko gdyż całość jest zdecydowanie za nisko.
Skoro już 'bawisz się' templatami to taką tablice jako jeden znak łatwiej zrobić - tym bardziej że może on posłużyć potem jako wzór klonowany w innych miejscach.
Nie ma potem potrzeby znowu męczenia się z dopasowaniem 2-óch znaków - gdyż przecież w róznych miejscach mapy stawiasz je zwykle pod różnym kątem.
Dziś, lecz trochę później pokaże Tobie jak to np. powinno być zrobione
Jedyne co to chyba tylko próba wpisania ręcznie danej współrzędnej aby oba znaki idealnie wpasować - nie wiem jednak jak to potem będzie się wyświetlało w grze.
Musisz kombinować ze znakiem który 'nakładasz'.
Normalne, że znaki o jednakowej budowie nie dopasujesz idealnie bo będzie jeden przez drugiego "przechodził" i wartstwa (znak) który ma zasłaniać ten pod spodem, musi być lekko wysunięty/przesunięty.
Ogólnie to raczej nie estetycznie wygląda a i do realizmu daleko gdyż całość jest zdecydowanie za nisko.
Skoro już 'bawisz się' templatami to taką tablice jako jeden znak łatwiej zrobić - tym bardziej że może on posłużyć potem jako wzór klonowany w innych miejscach.
Nie ma potem potrzeby znowu męczenia się z dopasowaniem 2-óch znaków - gdyż przecież w róznych miejscach mapy stawiasz je zwykle pod różnym kątem.
Dziś, lecz trochę później pokaże Tobie jak to np. powinno być zrobione