27-08-2018, 17:02
Nie ma mowy aby pominąć Portland, jeśli chcesz prawidłowo przedstawić Oregon. To największe miasto w stanie, rdzeń zaludnionego regionu i bardzo ważny węzeł komunikacyjny. Jest tam duży port oraz dużo obiektów przemysłowych. Wszystko to powinno znaleźć odzwierciedlenie w American Truck Simulator, nie tylko wizualnie, ale także w ekonomii gry.
Wiedzieliśmy, że nie będzie to łatwe zadanie już na wczesnym etapie planowania projektu Oregon. Miasto przecina rzekę Willamette, a nawet jego przydomek "Bridge City" wskazywał, że będziemy musieli poradzić sobie z kilkoma mostami i trudną do zoptymalizowania topologią obszaru z dużą ilością refleksyjnej wody dzielącej go na pół. Rzeczywiście, kilka mostów stanowi trzon sieci transportowej. Jest więc wiele geometrii do renderowania i obciążania karty 3D.
Nasz zespół poświęcił wiele czasu i wysiłku, aby urzeczywistnić nasze podejście do Portland. Naprawdę ciężko było zoptymalizować układ i projekt, aby uzyskać akceptowalną ilość klatek na sekundę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku, uważamy że jest on bardzo reprezentatywny dla miasta widzianego przez przejeżdżającego przez nie kierowcę ciężarówki, dającego odpowiednie wrażenie do którego dążymy.
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.