19-08-2018, 22:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2018, 00:28 przez Michaleczeq.)
Open Beta aktualizacji 1.32 dla American Truck Simulator jest już dostępna, przynosząc większość nowości jakie otrzymał ETS2 tydzień temu oraz trochę specyficznych tylko dla ATS.
WAŻNE: W związku z zakresem, a także skalą zmian jakie zaszły w tej wersji oraz chęcią uzyskania od Was jak największego feedbaku, postanowiliśmy udostępnić społeczności otwartą betę wcześniej niż robiliśmy to dotychczas. Wciąż jednak jest jeszcze wiele pomniejszych błędów nad których eliminacją ciągle pracujemy, mogą też występować większe które są ukryte i mamy nadzieję że pomożecie nam je odszukać. Jeżeli czujecie, że ryzyko oraz możliwa frustracja z niestabilnej i niedopracowanej bety jest tego warta, zróbcie kopię zapasową Waszych profili, by móc bezpiecznie wrócić do wersji 1.31, jeżeli zmęczy Was testowanie. Z powodu ogromu zmian jakie zaszły w plikach, wiele modyfikacji z jakich korzystacie może przestać działać (red. w tym najprawdopodobniej wszystkie mody na naczepy). Wczesna otwarta beta daje twórcom szansę na szybkie rozpoczęcie prac i ich przystosowanie, ale do tych testów na tą chwilę może być konieczne wyłączenie większości modów tylko po to, by gra działała poprawnie.
Po kilku słowach wstępu, możemy skupić się na innych elementach tej wersji open beta.
Ci, którzy czytają blog regularnie wiedzą już, że największa zmiana nadchodząca w 1.32 to własne naczepy. Gracze ATS mogą więc teraz także kupować, ulepszać oraz malować swoje naczepy. Ponieważ zasady oraz prawo w USA jest nieco inne niż w Europie dodaliśmy możliwość używania banerów "Long/Wide Load" oraz "Oversize" w opcjach ulepszania naczep. Nie zapomnijcie jedynie o ich zablokowaniu jeśli chcecie z nich korzystać na własność, gdyż wasi pracownicy mogą zechcieć je wypróbować!
Tak samo jak w ETS2 część naczep została usunięta lub przeprojektowania, gdzie reszta została jedynie dostosowana do posiadania naczep. Jest to tylko pierwszy etap, gdyż prace nadal trwają i będą trwały przez przynajmniej kilka miesięcy. Kilka miesięcy ciężkiej pracy. Jednak nie chcemy pozostawiać was w oczekiwaniu na ostateczny wynik kiedy to stan ukończenia posiadania naczep pozwoli na udostępnienie wam nowych zabawek
Z posiadaniem naczep przyszła konieczność dodania nowych "ikon" w menu głównym gry by dostać się do nowych funkcji. Z tego też powodu przeprojektowaliśmy interfejs użytkownika. Prawdopodobnie zauważycie, że zamiast trzech mniejszych okienek z prawej strony są tam teraz dwa większe. Dodatkowo nowe ekrany zarządzania naczepami zostały dodane oraz część ekranów zarządzania firmą musiało zostać zmienionych by poradzić sobie z nowymi funkcjami.
Następna z nowości przynosi zmiany w mapie. Ekipa projektująca świat w ATS czuła, że niektóre wyrwy w mapie zasługiwały na wypełnienie a wcześniejsza praca powinna dostać poprawkę, tak więc w tej aktualizacji ATS uzyskuje trzy nowe drogi: US-550 - z Albuquerque do Bloomfield (Farmington), US-95 z Yumy do Quartzsite (Ehrenberg) oraz US-191, która łączy I-10 z US-60.
Dodatkowo skrzyżowanie I-5 z I-80 zostało zrównane z ziemią i zbudowane od zera.
Gdy będziecie przejeżdżać przez US-191 obok nowo dodanego małego miasta Clifton zauważycie Morenci Mine, największą kopalnię miedzi w Stanach Zjednoczonych. Definitywnie dobre miejsce do odwiedzenia, ponieważ jest tam także nowe miejsce załadunku!
Jeśli chodzi o inne zmiany, aktualizacja ATS przynosi także kable dla ciężarówek kierowanych przez komputer oraz jeden nowy zakaz - długie naczepy (53 stóp - ponad 40 stóp od sworznia do tylnej osi) są od teraz zakazane w Kalifornii. Dodatkowo jedno z mniejszych życzeń społeczności - hamulec parkingowy jest od teraz domyślnie wyłączony, ci którzy lubili tą funkcję będą musieli włączyć ją ponownie w opcjach gry.
Wprowadziliśmy też kilka zmian w kodzie i danych związanych z optymalizacją renderowania i wygląda na to, że w niektórych rejonach widać znaczną poprawę w ilości klatek. Ponieważ wasze wrażenia mogą się różnić, prosimy podzielcie się nimi z nami. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii na temat jakichkolwiek zauważalnych zmian w ilości FPS.
Cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także inne dziwne zawirowania. Tym razem jest to bardziej prawdopodobne niż kiedykolwiek wcześniej, ze względu na ogrom zmian w aktualizacji. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "American Truck Simulator" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.32 public beta. Hasło nie jest wymagane.
WAŻNE: W związku z zakresem, a także skalą zmian jakie zaszły w tej wersji oraz chęcią uzyskania od Was jak największego feedbaku, postanowiliśmy udostępnić społeczności otwartą betę wcześniej niż robiliśmy to dotychczas. Wciąż jednak jest jeszcze wiele pomniejszych błędów nad których eliminacją ciągle pracujemy, mogą też występować większe które są ukryte i mamy nadzieję że pomożecie nam je odszukać. Jeżeli czujecie, że ryzyko oraz możliwa frustracja z niestabilnej i niedopracowanej bety jest tego warta, zróbcie kopię zapasową Waszych profili, by móc bezpiecznie wrócić do wersji 1.31, jeżeli zmęczy Was testowanie. Z powodu ogromu zmian jakie zaszły w plikach, wiele modyfikacji z jakich korzystacie może przestać działać (red. w tym najprawdopodobniej wszystkie mody na naczepy). Wczesna otwarta beta daje twórcom szansę na szybkie rozpoczęcie prac i ich przystosowanie, ale do tych testów na tą chwilę może być konieczne wyłączenie większości modów tylko po to, by gra działała poprawnie.
Po kilku słowach wstępu, możemy skupić się na innych elementach tej wersji open beta.
Ci, którzy czytają blog regularnie wiedzą już, że największa zmiana nadchodząca w 1.32 to własne naczepy. Gracze ATS mogą więc teraz także kupować, ulepszać oraz malować swoje naczepy. Ponieważ zasady oraz prawo w USA jest nieco inne niż w Europie dodaliśmy możliwość używania banerów "Long/Wide Load" oraz "Oversize" w opcjach ulepszania naczep. Nie zapomnijcie jedynie o ich zablokowaniu jeśli chcecie z nich korzystać na własność, gdyż wasi pracownicy mogą zechcieć je wypróbować!
Tak samo jak w ETS2 część naczep została usunięta lub przeprojektowania, gdzie reszta została jedynie dostosowana do posiadania naczep. Jest to tylko pierwszy etap, gdyż prace nadal trwają i będą trwały przez przynajmniej kilka miesięcy. Kilka miesięcy ciężkiej pracy. Jednak nie chcemy pozostawiać was w oczekiwaniu na ostateczny wynik kiedy to stan ukończenia posiadania naczep pozwoli na udostępnienie wam nowych zabawek
Z posiadaniem naczep przyszła konieczność dodania nowych "ikon" w menu głównym gry by dostać się do nowych funkcji. Z tego też powodu przeprojektowaliśmy interfejs użytkownika. Prawdopodobnie zauważycie, że zamiast trzech mniejszych okienek z prawej strony są tam teraz dwa większe. Dodatkowo nowe ekrany zarządzania naczepami zostały dodane oraz część ekranów zarządzania firmą musiało zostać zmienionych by poradzić sobie z nowymi funkcjami.
Następna z nowości przynosi zmiany w mapie. Ekipa projektująca świat w ATS czuła, że niektóre wyrwy w mapie zasługiwały na wypełnienie a wcześniejsza praca powinna dostać poprawkę, tak więc w tej aktualizacji ATS uzyskuje trzy nowe drogi: US-550 - z Albuquerque do Bloomfield (Farmington), US-95 z Yumy do Quartzsite (Ehrenberg) oraz US-191, która łączy I-10 z US-60.
Dodatkowo skrzyżowanie I-5 z I-80 zostało zrównane z ziemią i zbudowane od zera.
Gdy będziecie przejeżdżać przez US-191 obok nowo dodanego małego miasta Clifton zauważycie Morenci Mine, największą kopalnię miedzi w Stanach Zjednoczonych. Definitywnie dobre miejsce do odwiedzenia, ponieważ jest tam także nowe miejsce załadunku!
Jeśli chodzi o inne zmiany, aktualizacja ATS przynosi także kable dla ciężarówek kierowanych przez komputer oraz jeden nowy zakaz - długie naczepy (53 stóp - ponad 40 stóp od sworznia do tylnej osi) są od teraz zakazane w Kalifornii. Dodatkowo jedno z mniejszych życzeń społeczności - hamulec parkingowy jest od teraz domyślnie wyłączony, ci którzy lubili tą funkcję będą musieli włączyć ją ponownie w opcjach gry.
Wprowadziliśmy też kilka zmian w kodzie i danych związanych z optymalizacją renderowania i wygląda na to, że w niektórych rejonach widać znaczną poprawę w ilości klatek. Ponieważ wasze wrażenia mogą się różnić, prosimy podzielcie się nimi z nami. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii na temat jakichkolwiek zauważalnych zmian w ilości FPS.
Cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także inne dziwne zawirowania. Tym razem jest to bardziej prawdopodobne niż kiedykolwiek wcześniej, ze względu na ogrom zmian w aktualizacji. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.
Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "American Truck Simulator" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.32 public beta. Hasło nie jest wymagane.
LISTA ZMIAN:
- Własne naczepy (czytaj więcej)
- Zmiany w UI (menu główne, okna zarządzania firmą, okna dilerów itd.)
- Przeprojektowano filtrowanie ładunków
- Usunięto część starych naczep, a w ich miejsce stworzono nowe od podstaw
- Dodano nowe drogi: US-550 (NM), US-95 (AZ), US-191 (AZ), miasto Clifton (AZ)
- Stworzono od zera oraz przeprojektowano kilka miejsc (np. skrzyżownie I-5 z I-80)
- Dodano przewody do naczep dla pojazdów AI (opcjonalne)
- Usprawniono prędkość renderowania w grze
- Dodano możliwość włączenia automatycznego hamulca - domyślnie wyłączony
- Długie naczepy (ponad 40 stóp od sworznia do tylnej osi) zakazne w Kalifornii
OSTRZEŻENIE DOT. MODÓW:
- Kompletnie przeprojektowano zasadę działania ładunków i naczep (dane dotyczące ładunków, naczep, ekonomii itp.).
Większość modów wymagać będzie przystosowania.
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.