17-05-2012, 22:50
Uruchamianie edytora:
Wchodzimy w "Moje Dokumenty/NASZA_GRA/config" i zmieniamy z "uset g_console 0" i "uset g_developer 0" na "uset g console 1" i "used g_developer 1".
Edytor należy otworzyć w oknie (to chyba każdy umie )
W "Mój Komputer/dysk/NASZA GRA" robimy folder "base", a w nim "map". Odpalamy grę i naciskamy (~), aby edytować istniejącą mapę wpisujemy :
-edit europe (ETS)
-edit germany (GTS)
-edit america3 (18 WoS Haulin)
Aby zrobić mapę od podstaw wpisujemy "edit" we wszystkich grach.
Komendy:
ESC robi wolny kursor
E rób/buduj
M przesuń
D usuń
P właściwości/opcje
N zmień właściwości
H wysokość
S miejsce startu podczas testowania mapy
R obróć w osiach X-Y-Z
B brush
Budowanie:
1. Droga
2. Krzyżówki, stacje, serwisy, firmy itp.
3. ogrodzenia, lasy, słupy energetyczne itp
4. modele
5. firma
6. serwis/stacja
7. niewidoczna ściana
8. ruchome obiekty
9. miasta
0. parking
Dodatkowe komendy:
PAGE UP - podnieś kamere
PAGE DOWN - opuść kamere
A - pokaż/schowaj podkład mapy
C - oglądamy mape z latającej kamery
F - szukaj miast na mapie
SPACJA - rodzaje i typy obiektu (tylko w ETS/Haulin)
ALT+TAB - Przechodzenie między okienkami (opcji i wyboru)
F1 - pomoc
Opis opcji:
NEW MAP - nowa mapa
SAVE MAP - zapisz mape
LOAD MAP - wczytaj mape
BUILD MAP - buduj mape tylko przed ostatecznym otwarciem mapy
RUN MAP - jeździmy po tym co wymodziliśmy
QUIT - wyjście z edytora
HELP - to samo co F1
To jest podstawa jaką trzeba mieć w małym palcu aby robić mapy do gry.
By Dawid5995 - EuroTeam (Drobne poprawki by Czaja)
Wchodzimy w "Moje Dokumenty/NASZA_GRA/config" i zmieniamy z "uset g_console 0" i "uset g_developer 0" na "uset g console 1" i "used g_developer 1".
Edytor należy otworzyć w oknie (to chyba każdy umie )
W "Mój Komputer/dysk/NASZA GRA" robimy folder "base", a w nim "map". Odpalamy grę i naciskamy (~), aby edytować istniejącą mapę wpisujemy :
-edit europe (ETS)
-edit germany (GTS)
-edit america3 (18 WoS Haulin)
Aby zrobić mapę od podstaw wpisujemy "edit" we wszystkich grach.
Komendy:
ESC robi wolny kursor
E rób/buduj
M przesuń
D usuń
P właściwości/opcje
N zmień właściwości
H wysokość
S miejsce startu podczas testowania mapy
R obróć w osiach X-Y-Z
B brush
Budowanie:
1. Droga
2. Krzyżówki, stacje, serwisy, firmy itp.
3. ogrodzenia, lasy, słupy energetyczne itp
4. modele
5. firma
6. serwis/stacja
7. niewidoczna ściana
8. ruchome obiekty
9. miasta
0. parking
Dodatkowe komendy:
PAGE UP - podnieś kamere
PAGE DOWN - opuść kamere
A - pokaż/schowaj podkład mapy
C - oglądamy mape z latającej kamery
F - szukaj miast na mapie
SPACJA - rodzaje i typy obiektu (tylko w ETS/Haulin)
ALT+TAB - Przechodzenie między okienkami (opcji i wyboru)
F1 - pomoc
Opis opcji:
NEW MAP - nowa mapa
SAVE MAP - zapisz mape
LOAD MAP - wczytaj mape
BUILD MAP - buduj mape tylko przed ostatecznym otwarciem mapy
RUN MAP - jeździmy po tym co wymodziliśmy
QUIT - wyjście z edytora
HELP - to samo co F1
To jest podstawa jaką trzeba mieć w małym palcu aby robić mapy do gry.
By Dawid5995 - EuroTeam (Drobne poprawki by Czaja)
"A więc w końcu spełnilo się moje marzenie. Patrząc w ojcowską twarz premiera Jarosława i matczyny uśmiech Ojca Tadeusza spokojny jestem o losy Ojczyzny."