29-12-2013, 18:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2014, 15:20 przez Kasabian15.)
Hello!
Od jakiegoś czasu śmigam po Afryce moim Peterbiltem 379 z 1989 z silnikem CAT o mocy 600 koni i skrzynią Eaton Fuller 18. Ciężarówka spisuje się perfekcyjnie, powera nie brakuje i wygody też!
Oczywiście zakupie inne ciągniki np. freightliner albo Kenworth.
Dobra już nic nie gadam macie relacje
Karierę kierowcy zacząłem w mieście Casablanca w Maroku. Od tamtego czasu troche zrobiłem kilometrów i dostałem się do Biskiry w Nigerii. Tam niestety nie miałem żadnego ładunku który mógłbym zabrać. Także postanowiłem polecieć bez ładunku do najbliższego miasta czyli Refeyef również w Nigerii. I tak oto wyglądała moja podróż:
[Obrazek: tdx8.jpg]
[Obrazek: 8czq.jpg]
[Obrazek: ta4u.jpg]
[Obrazek: g548.jpg]
[Obrazek: n47h.jpg]
[Obrazek: lx3e.jpg]
[Obrazek: gwqa.jpg]
[Obrazek: vtwm.jpg]
[Obrazek: 4uhn.jpg]
Podsumowanie: Leżę sobie w kabinie i trochę odpoczywam, zaraz się zabieram za szukanie ładunku także BAYO!
Od jakiegoś czasu śmigam po Afryce moim Peterbiltem 379 z 1989 z silnikem CAT o mocy 600 koni i skrzynią Eaton Fuller 18. Ciężarówka spisuje się perfekcyjnie, powera nie brakuje i wygody też!
Oczywiście zakupie inne ciągniki np. freightliner albo Kenworth.
Dobra już nic nie gadam macie relacje
Karierę kierowcy zacząłem w mieście Casablanca w Maroku. Od tamtego czasu troche zrobiłem kilometrów i dostałem się do Biskiry w Nigerii. Tam niestety nie miałem żadnego ładunku który mógłbym zabrać. Także postanowiłem polecieć bez ładunku do najbliższego miasta czyli Refeyef również w Nigerii. I tak oto wyglądała moja podróż:
[Obrazek: tdx8.jpg]
[Obrazek: 8czq.jpg]
[Obrazek: ta4u.jpg]
[Obrazek: g548.jpg]
[Obrazek: n47h.jpg]
[Obrazek: lx3e.jpg]
[Obrazek: gwqa.jpg]
[Obrazek: vtwm.jpg]
[Obrazek: 4uhn.jpg]
Podsumowanie: Leżę sobie w kabinie i trochę odpoczywam, zaraz się zabieram za szukanie ładunku także BAYO!