27-04-2016, 18:20
Wersja gry: 1.23.2.1s
Lista aktywnych DLC: Wszystkie
Lista modyfikacji: Własna
Log: Najistotniejsze
Opis problemu:
Ogólnie problem występuje po eksportowaniu naczepy Blenderem, która ma zamienić już istniejącą. Maty odpowiednio wyglądają tak:
lights_lumi.mat
chassis.mat
shadow_fake.mat
Zaś tobj wygląda następująco:
chassis.tobj
[Obrazek: chassis.jpg]
lamp_mask.tobj
[Obrazek: lamp.jpg]
trailer.pmd
[Obrazek: trailer_pmd.jpg]
Mimo, że wszystko wydaje się być poprawnie to i tak brak tekstur w naczepie. Jeśli ktoś miał podobny problem przy eksporcie Blenderem to proszę o pomoc.
PS. Używam wtyczki Blender2SCS.
Lista aktywnych DLC: Wszystkie
Lista modyfikacji: Własna
Log: Najistotniejsze
Kod:
00:00:32.153 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/materials/lights_lumi.mat" in the read_only mode
00:00:32.153 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/materials/lights_lumi.mat'
00:00:32.153 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/trailer_eu/gooseneck/20ft/aterials/shadow_fake.mat" in the read_only mode
00:00:32.153 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/trailer_eu/gooseneck/20ft/aterials/shadow_fake.mat'
00:00:32.186 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/textures/chassis.tobj" in the read_only mode
00:00:32.186 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/textures/chassis.tobj'
Ogólnie problem występuje po eksportowaniu naczepy Blenderem, która ma zamienić już istniejącą. Maty odpowiednio wyglądają tak:
lights_lumi.mat
Kod:
material : "eut2.lamp.add.env" {
texture[0] : "/textures/chassis.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "/textures/lamp_mask.tobj"
texture_name[1] : "texture_mask"
texture[2] : "/material/environment/generic_reflection.tobj"
texture_name[2] : "texture_reflection"
add_ambient : 0
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
env_factor : { 0.294118 , 0.294118 , 0.294118 }
shininess : 60
specular : { 0.6 , 0.6 , 0.6 }
}
chassis.mat
Kod:
material : "eut2.dif.spec.add.env.shadow" {
texture[0] : "/textures/chassis.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "/material/environment/generic_reflection.tobj"
texture_name[1] : "texture_reflection"
add_ambient : 0
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
shininess : 22
specular : { 0.447059 , 0.447059 , 0.447059 }
}
shadow_fake.mat
Kod:
material : "eut2.fakeshadow" {
aux[1] : { 0.0 , 0.0 }
}
Zaś tobj wygląda następująco:
chassis.tobj
[Obrazek: chassis.jpg]
lamp_mask.tobj
[Obrazek: lamp.jpg]
trailer.pmd
[Obrazek: trailer_pmd.jpg]
Mimo, że wszystko wydaje się być poprawnie to i tak brak tekstur w naczepie. Jeśli ktoś miał podobny problem przy eksporcie Blenderem to proszę o pomoc.
PS. Używam wtyczki Blender2SCS.