17-02-2017, 15:42
Co do miast i firm to nikomu się dokładnie nie dogodzi.
W sumie jedno nie koliduje z drugim, gdyz jak zauważyliście udało się upchać rozbudowany Gdańsk, Gdynie i jeszcze pomniejsze miejscowości wkoło - nie każdy by przypuszczał że w tej skali to się da zrobić.
Oczywiście nie w każdym rejonie Polski jest to do zrobienia.
Jedni wolą same duze miasta bardziej rozbudowane - inni więcej mniejszych miasteczek i wioski pomiędzy dużymi.
W tej skali, to tak naprawdę kwestie tego i dobrowolnosć zostawiłem mapmakerom, gdyż to zależy od indywidualnych umiejętnosci zagospodarowania terenu.
Wystarczy że skala mapy jest już sporym ograniczeniem.
Mapy fanowskie nie powinny być "kalką SCS-u" który ma tam pewne limity i standardy, ale powinny być innowacyjne do tego stopnia na ile pozwala silnik.
Jak widać na filmikach, ludzie nie mają problemów z jazdą po nowo zrobionych terenach, a sama liczba firm jest tu tak naprawdę małym problemem.
Z czasem gdy faktycznie doszły by głosy, że zbyt duża ilość frachtów odbywa się w tym kierunku jest zawsze możliwość "zablokowania" niektórych firm w definicjach bez modyfikajcji samej mapy.
W sumie jedno nie koliduje z drugim, gdyz jak zauważyliście udało się upchać rozbudowany Gdańsk, Gdynie i jeszcze pomniejsze miejscowości wkoło - nie każdy by przypuszczał że w tej skali to się da zrobić.
Oczywiście nie w każdym rejonie Polski jest to do zrobienia.
Jedni wolą same duze miasta bardziej rozbudowane - inni więcej mniejszych miasteczek i wioski pomiędzy dużymi.
W tej skali, to tak naprawdę kwestie tego i dobrowolnosć zostawiłem mapmakerom, gdyż to zależy od indywidualnych umiejętnosci zagospodarowania terenu.
Wystarczy że skala mapy jest już sporym ograniczeniem.
Mapy fanowskie nie powinny być "kalką SCS-u" który ma tam pewne limity i standardy, ale powinny być innowacyjne do tego stopnia na ile pozwala silnik.
Jak widać na filmikach, ludzie nie mają problemów z jazdą po nowo zrobionych terenach, a sama liczba firm jest tu tak naprawdę małym problemem.
Z czasem gdy faktycznie doszły by głosy, że zbyt duża ilość frachtów odbywa się w tym kierunku jest zawsze możliwość "zablokowania" niektórych firm w definicjach bez modyfikajcji samej mapy.